Sålde Opeln då jag stog vid ett val .. sulla vidare å harva runt 8.5 tider kanske eller spotta i nävarna å bygga nått fränt istället för nått folkrace/dragrace wannabe bygge..
I början gick det fort som fan .. jag å Tobbe Trollkarl byggde chassiet på 3 helger nere hos Jan Banan Snowball och fortsatte hemma sen å pilla på men sen ...
Blev det skillsmässa å tappat sug , bilen blev dammig å jag blev bara mindre å mindre sugen .. Försäljningtankarna kom .. man kanske ska sälja å köpa nån frän brukshink.. men 19" på Sur V70 fick duga .
Va med å mekade ProStock i EM serien i somras , suget kom sakta tillbaka å sätta ihop min bil , kanske som isbil eller nått..
Fyllekväll , fylle surr .. å vipps så hade nya planer dragits upp . Lite surr när båda va klokare ( inte smartare utan mest som vanligt) så va saken biff.
Jag och Roger (utalas som i macken .. mycket roligare) blev ihop , eller ja inte ihop på riktigt .. utan ska hjälpas ihop å sätta ihop skiten tillsammans ,, tillsammans finns ekonomin och tiden på ett annat sätt.
Roger sålde sin fräna 240 så det ramlade in lite sköna dollars å min efterlängtade Jerico fick stryka på foten den med..
Jag är helt övertygad för alla er som funderar och tänker ojojoj hu ska det gå å ha något ihop ..detta kommer att funka utan problem , dels för att ja är ju en onödigt snäll å sympatisk herre sen är råååger lika tokig som ja är ..
Nu blir ju detta lite som den fräna Påårse tråden , kan ju inte visa allt på en gång heller ..
Började med detta :

Fortsättning följer då ja har några timmar att sova igen sen våran LasVegas dragrace resa ..