jag har ju m73 motorn men bygg du en m70 och speciellt om du vet av en låda som passar direkt så kommer man nog gå ganska så kul med bara sugmotoreffekten till en början och med turbo borde de ju bli minst den dubbla glädjen

mina turboplaner försvinner då upp bland molnen bokstavligen men de känns bra att jag bidrar till att värma upp uteklimaten i alla fall fast å andra sidan när man fick en uppvärmningskostnad på garaget på 3800 i bara värme trotts att jag har fjärrvärme så var de inte lika kul
nämligen så att fönstrena på garaget har sett sina bästa år, 2 glasfönster från 50 talet läker som soll trotts att de är gjort nå tappert försök att montera en extraruta så försvinner värmen som jag så surt betalar för och de har knappt varit minusgrader ännu å snart är februari här med sina 35 minus

sagt å gjort värmen vägrar jag sänka under 17 grader i verkstan så nu är de akut fönsterbyte på g
blåste in till stan å köpte 18 st fina 3 glasfönster så nu ska dom bara bytas också vilken inte är de lättaste , speciellt inte på baksidan där de är ca 3,5 meter upp till fönstrena men de är tur jag har hjälp av bra kompisar och en grymt händig farsa samt snickarna
dom nya fönstrena är 78x140 x och de går 3 i varje fönstersektion
gamla fönstrena var 78x190 så jag åker på bygga igen översti fönstrena ca 50 cm men de känns lit onödigt å ha typ 29 kvadratmeter fönster på 2 väggar i garaget som de var tidigare och fönstrena här är beggade men som nya så de här kommer nog bli bra
slit och slängbilen är åter igen ovärdelig men satan i gatan så vingligt de blev med alla fönster och så hög last dom måste säkert ha vägt 1000-1500 kg tillsammans

här ser man 4 av dom 6 fönstrena som ska bytas

mvh björn