Har några frågor om korrigeringar mm inför nästa besök.
Bromsade 396whp 485wnm uncorr, 395.6whp och 485whp dincorr och 384whp saecorr.
Var runt 0 grader ute och körde med fläkt.
Vilken korrigering ska man gå efter?
Nån säger att man inte kan bromsa på vintern, hur går det ihop?
Ska man köra utan fläkt bara för det är kallt ute?
Finns det några mer inställningar i bänken man kan göra för att få det hela exakt?
Anledningen är att jag ska upp igen i bänken om ett tag och vill att allt ska gå rätt till så man har allt svart på vitt.
Bilen är en 328 -98 med m52b28, eget pulssplitt grenrör, kina t70,62mm in, 62,5mm ut, progresiv 1:2 btr, 390@3bar höjt grundtryck till 4.05bar, alu ic och större soppa pump. Laddade 0,95bar Öppen intern wg. Förövrigt är motor inkl motorstyrning org.
![Bild](http://www1.garaget.org/archive/3/2510/308056/308056-3005534.jpg)
![Bild](http://img687.imageshack.us/img687/2836/img8805kw.jpg)
![Bild](http://img822.imageshack.us/img822/4479/img4416he.jpg)
Hoppas kunna komma fram till nått bra här!