-92 E34 525i servopumpe med tre koblinger, hva skal inn hvor

Snack om allmänt skruvande som inte passar någon annanstans
jmosbakk
För lite laddtryck

Inlägg av jmosbakk »

Hei!

Noen som har tid til å hjelpe en norbagge i nød?

Har en M50B25iv hentet fra en -92 525i manuell som jeg har montert i en -71 Rekord Coupe.
Jeg har brukt styresnekke fra Omega A og tenker nå å bruke servopumpa som sitter originalt på M50 motoren.

På servo pumpa så er det tre koblinger, noe som skaper problemer i mitt dumme hode. Jeg regner med to av koblingene er tur og retur, men hva er den siste til?

Pumpa ser sånn ut:

Bild

Den bakerste koblinga (lengst til høyre i bildet) tror jeg skal inn på snekka, den i midten er størst av alle tre koblingene så den er da sikkert retur fra tank, men den lengst fremme, som er den minste, vet jeg ikke hvor skal.

Setter stor pris på hjelp siden jeg skal få presset slanger og da er det greit om det blir rett med en gang.
Pitabroed
För mycket laddtryck

Inlägg av Pitabroed »

Du har fått tag i en pump från en bil med nivåreglering, vettefasen om det bara är att plugga den som blir över eller om det är enklast att skaffa en från en bil som saknar det..?
jmosbakk
För lite laddtryck

Inlägg av jmosbakk »

Kan jeg ikke loope den inn på retur fra tank til pumpe da? Bare montere en t-skjøt?
NiclasA
Forumsberoende

Re: -92 E34 525i servopumpe med tre koblinger, hva skal inn

Inlägg av NiclasA »

går inte att plugga iaf, då blir övertryck å det blir inge bra av egna erfarenheter:) bytt pump är lättast:)
Skriv svar