Ja det är dåligt med uppdateringar

Jag har haft en hemsk säsong med bilen, står och väntar på bromsning för fjärde gången iår. Två underdelar har fått rivas isär efter bromsning. Den första blårökte som en gammal diesel och nästa skar ett vevlager i bromsbänken. Där emellan strulade sprutet så motorn gick endast bra mellan 4000 och 7000rpm. Kunde iaf köra i Nyköping med strulande sprut. Jag tog mig knappt ut till startplattan, men så snart motorn passerade 4000 gick den bra. Jag hängde med riktigt bra och tog en femteplats i finalen, var dock bara 9st med. Men jag hängde med de som brukar vara i topp riktigt bra tills man gjorde nån groda och fick rattfladder

Fick tag i en färdig B230 underdel som gått några RC tävlingar som jag monterade i medans jag skulle balansera en ny vev. Men sen dess har bilen stått hos han som bromsar åt mig. Han har haft fullt upp och jag hade väl ingen brådska från början.
Nu ser det ju inte så kul ut med svealandscupen, inga tävlingar sen i mitten av maj. När det nu var dags att anmäla sig till Bollnäs var det bara 31st som ville åka. Ingen tävling alltså.
Om motorn går bra vid bromsningen nu så kommer jag ner till haninge 16-17/8 för SM.
Finns dock lite att justera på bilen innan den blir bra i fjädring och sånt, men har ju inte kunnat köra just nåt iår.
Får återkomma när bromsningen är klar.
Micke