Hur var det med den där Fordbakaxeln vi pratade om för nåt år sedan, hade du den kvar? Jag rasade axeln på konbane-Caprin igår och letar lite alternativ...
Gustaf
______________________________
Capri Turbo
SFRO-besiktningsman i Skellefteå
Hann bara köra två repor innan regnet kom så bästa tid blev 7.52 , ja de hade jag glömt bort att kolla ska ta å plocka fram den å kika va de är för nått .
Tack till Dynotech.se Sodermans.nu Tjbpulverlack.se Lovouddensdack.se Urpiala Rep & Bygg
Nu är Forden besiktigad två år till med blanka papper men blev en liten special innan jag rullade in dit sen har den fått sig en fin garage (butik) plats iår
Tack till Dynotech.se Sodermans.nu Tjbpulverlack.se Lovouddensdack.se Urpiala Rep & Bygg
Fick en riktigt vettig gubbe på besikningen han förstod vad bilen användes till hans kommentar när han tittade under huven var bara " ja de brukar se ut sådär när dom kommer hit "
Tack till Dynotech.se Sodermans.nu Tjbpulverlack.se Lovouddensdack.se Urpiala Rep & Bygg
Länge sedan man gjort nån uppdatering här men de blir väl så då den bara har gått ! men nu efter tre år med med denna i stort sett org b23et motor är de dax att gå vidare men lite ombyggnationer . Kommer att bli en b230 med 16v topp och rakställning i vinter den kommer även att flyttas ca 1dm längre bak .
Tack till Dynotech.se Sodermans.nu Tjbpulverlack.se Lovouddensdack.se Urpiala Rep & Bygg
Ööö?? kanske för att orginal satt de en lite smidigare motor +att den hade ingen ic eller stor kyl framför sig sen att få vikten lite bakåt är väl ingen nackdel då detta motorpacket väger mera !
Andrahands värde va är de ? när man lix inte ska sälja
Tack till Dynotech.se Sodermans.nu Tjbpulverlack.se Lovouddensdack.se Urpiala Rep & Bygg