vet inte om detta är seriöst eller nått typ av skämt
måste väll vara någon typ av prototyp, dem har ju knappast provkört den där bilen några längre sträckor med tanke på att grenrören inte ens blivit glödgade ännu.
jag antar att turbosarna gömmer sej under kåporna längst bak(om dem ens är monterade i denna prototyp)
OM den nu kommer säljas i framtiden så får man väll hoppas at dem tänkt över finichien rejält, då den säkerligen kommer kosta många miljoner
snabbast på "Forat" 2012
sponsorer inför kommande säsong
AG:s bilverkstad - Progatec vattenskärningsspecialisten- Motornord- Schmidt racing -Bjp Race- Mekonomen Norrköping- alfistiracing
Given vad VW brände pengar för att tillverka Veiron så säger jag som Stefan Sauk sa... "äääääh, jag är skeptisk."
Och grenrören sålde inte direkt produkten
Det är troligtvis bluff. Dom där däcken skulle aldrig få fäste med den effekten.
Toppfart o effekt stämmer också dåligt 3000hk skulle räcka gott o väl för 560km/t.
Richard skrev: ↑tor nov 07, 2013 12:30 pm
Given vad VW brände pengar för att tillverka Veiron så säger jag som Stefan Sauk sa... "äääääh, jag är skeptisk."
Och grenrören sålde inte direkt produkten
Men visst vore det lite tufft om man har fel...
Så... här slår jag väl nytt forumrekord i att bumpa gammal tråd...
och avslöjar att man inte är nybakad åldersmässigt
Men det är bara att erkänna att man hade fel ang. motorn.
Dagens video från Steve Morris visar upp rovan, med andra grenrör förvisso, och han förklarar historien bakom den. https://www.youtube.com/watch?v=HiEL_J_wYSg