När ska det mappas och bromsas?

Det vet ingen. Jag tänkte mappa själv men med E85 är det väl idioti.7aan skrev:Fint ni kan få bygga mitt turbo grenrör till e34an med
När ska det mappas och bromsas?
Det låter som mina vardagar. Därför lämnar jag inte hemmet såvida jag inte verkligen måste och således eliminerar risken för missöden.dundersmurfen skrev:Tycker det går bra för dig. Lyssna bara: finbilen (saab) nyinköpt går en tank sedan död 1,5månad innan felet hittas. Går fint när den är fixad.
Då skär reservbilen som jag lånade ut till kompisen. Tur att saaben gå iaf skrattade jag. Han fick ta min andra reservbil. Ska lämna reservbil nr 2 till kompisen som skar reservbil nr 1. På vägen till honom dör saaben efter 1 dags brukande. (totalt död, strandade mig mitt på vägen, inte ens starten går.)
Drar hem saabjäveln med reservbil nr 2 som kompisen aldrig fick då jag behövde den.
Dagen efter tankar jag reservbil 2, den vägrar funka efter det.
Tar min trogna volvo reservbil nr 3. Yes med månen 7 och extractor!
Tar bara cirka en tur på 10 mil innan tanken är slut och den börjar blanda ihop egna mjölkdrinkar i oljetråget.
Menar du mappa E85 på gatan? Isåfall : Massor. Tänk på att det är jag som ska göra det med gedigen kunskap i ämnet och utan gränser.Henka_ skrev:Nej för fan, vad kan gå fel egentligen?
Det var med andra ord bra så att du blev befriad från den horribla frisyren som historiskt sett bärs av kvinnor.Adler skrev:Haha vilket äventyr med bränsleläckaget, har haft ett flertal liknande incidenter i mitt eget garage, som bl.a. kan beskrivas med en helfylld hink med sunkig mineralolja på torrt betonggolv. Vid denna händelse var jag långhårig och blev så förbannat på det där jävla håret när man inte såg någonting med typ 10 liter olja på golvet så saxen åkte framåt och håret kastades åt helsicke.
Så jag förstår varför du har ångest i garaget.
Bränslesystemet blev riktigt snyggt för övrigt..
Mvh,
Tack för tipset. Nipplarna i pumparna är nedsvarvade men finns ingen botten på filterna.Henriksson skrev:Det är inte så att nippeln bottnar i botten på filtret, varit med om att de kan göra det på 044 pumparna, får korta av nippeln lite så brukar det täta. Kanske