Volvobrage's 242 prosjekt - Bildetung tråd!

Projektrådar med information och bilder om olika byggen
volvobrage
Forumsberoende

Re: Volvobrage's 242 prosjekt - Bildetung tråd!

Inlägg av volvobrage »

23.03.2014

Lagde meg tre 35mm rørstubbar som skulle simulere hardy sånn eg kunne montere mellomasklingane:)
Bild

Mellomakslingane montert:)Fremste del er frå 740 med M47, bakre del er den tjukke typen frå ein 240
Bild
Bild

No begynte problema og dukke opp..Som deke ser her fekk den fremste mellomaksling delen ein veldig skrå vinkel opp til girkassa:(Og er er mellomasklinglageret 1mm frå og ta i golvet
Bild

Det var med denna motorplasseringa, her står motoren litt tilta bakover så den skal rettast opp eindel..Då vil eg ikkje få mellomakslingane og lageret uten og bygge ny mellomasklingtunell:(
Bild
Bild

Eg retta opp motoren sånn ca sånn den skulle være(blei litt tiltaframover så den skal litt tilbake) var det sånn klaring under bunnpanna
Bild

Vurderte då og få senka motorfestene og flytte motoren lenger bak sida eg har 70mm frå bakkant av motor til torpedovegg no..Men slik motoren står no kræsjer bunnpanna i tannstanga(skal slipe av heile den kanten for klaring) så ein får ikkje flytta motoren verken ned eller bakover:(
Bild
volvobrage
Forumsberoende

Inlägg av volvobrage »

24.03.2014

Monterte frontplatene og lyktehusa på bilen:)
Bild

Her står alt på golvet, men brodern hjalp meg begge deler på plass så no har eg tegna opp deler til ein ny vange og nye fester til den:)Blir lette fester med to M8 skruar på kver side så kjem eg til og lage ein ny vange til orginal radiator og intercooler for godkjenning..Både radiator og intercooler kjem til og stå på vangen med gummiputer imellom:)Så blir det sveist på ekstra fester til oljekjølaren i framkant..No kjem alt framfor lyktehus så eg slepp skjære meir i dei ein eg har gjort
Bild

Testa 13c turboen på grenrøret, den ser ut til og passe fint til godkjenning:)Kan vri kompressorhuset litt uten og bygge om wg klokke så kjem til og gjere det
Bild
Bild
Bild

Har blitt litt hekta på gruppe a bilane og alltid lurt litt på korleis eg skal lage til bagasjerommet så har bestemt meg for og lage "gruppe a look" bagasjerom:)Ein kompis ordna detta alurøret som passar perfekt til gruppe a catchtank, skjærte ut to lokk til det på jobb:)
Bild

Batterikassa og catchtanken plassert veldig ca i bagasjerommet, trur det kan bli kult:)Bensinpumpe og filter kjem til og stå på ei knekt aluplate som går på tvers mellom vangane bak i bagasjerommet..Så blir det nok påfylling i bagasjeluka etterkvert og:D
Bild

Så har eg fått mail om at ein del eg bestile av OFI engineering er klar:)Cnc frest plate med ledlagerholda som skal skruast oppå girkassetunellen i dei orginale hola der:)Den er uthola under slik at den skal gå oppå kanten som stikker opp der, plata skal monterast oppå teppet med tynn gummipakning imellom..Girstanga skal monterast rett i ledlageret, den blir dreia av meg sjølv i alu:)Med ferarri karbon girkula trur eg det blir rått!:D
Ja, skrifta er desverre feil veg:(Han sendte tegninga tilbake før han freste den og eg la ikkje merka til at skrifta sto feil veg då, men får berre leve med det..
Bild
Bild
Bild
Bild
Daniel Ireståhl
Forumsberoende

Inlägg av Daniel Ireståhl »

Här kan du se lite hur min kardan hamnar

Bild

Bild

Bild

Bild

Som du ser på sista bilden använder jag mig av en kombination av stödlager från 240 och 740. Mittendelen är från 740 sen är ytterdelen från 240.

När motorn sitter i på min bil så har jag ca 15-20mm kvar till torpedväggen (det är precis så man får in ett finger :)) samtidigt som min motor sitter betydligt lägre än vad du visar på dina bilder, skulle tippa att jag har ca 10mm mellan framvagnsbalken och oljetråget. Det går inte komma lägre utan att behöva modifiera balken.
Användarvisningsbild
S_Osterdahl
För mycket laddtryck
Kontakt:

Inlägg av S_Osterdahl »

Delar med mig av min vitmotormontering också, jag har iofs en sexa så jag har inte problemet med styrväxeln.
Och min motor ligger så lågt att trågets lägsta nivå ligger under framvagnsbalken, stör mig lite men samtidigt kan jag inte ha motorn högre upp heller för att då kommer toppen ta i torpeden.
Länk:
http://www.garaget.org/mypage/gallery.p ... 6915&saved
Mvh Sebastian J Österdahl
http://www.garaget.org/?car=55083" onclick="window.open(this.href);return false;
volvobrage
Forumsberoende

Inlägg av volvobrage »

Daniel Ireståhl skrev:Här kan du se lite hur min kardan hamnar

Som du ser på sista bilden använder jag mig av en kombination av stödlager från 240 och 740. Mittendelen är från 740 sen är ytterdelen från 240.

När motorn sitter i på min bil så har jag ca 15-20mm kvar till torpedväggen (det är precis så man får in ett finger :)) samtidigt som min motor sitter betydligt lägre än vad du visar på dina bilder, skulle tippa att jag har ca 10mm mellan framvagnsbalken och oljetråget. Det går inte komma lägre utan att behöva modifiera balken.
Okei, takk for bildene! :) Motoren din er jo ein sylinder lenger så du slepper at bunnpanna treffer tannstanga..Din står nok lenger bake ein min og, eg har jo 70mm til torpedoveggen!
Er fremste mellomakslingen din skrå oppover og eller ser det berre sånn ut på bilde?
volvobrage
Forumsberoende

Inlägg av volvobrage »

S_Osterdahl skrev:Delar med mig av min vitmotormontering också, jag har iofs en sexa så jag har inte problemet med styrväxeln.
Och min motor ligger så lågt att trågets lägsta nivå ligger under framvagnsbalken, stör mig lite men samtidigt kan jag inte ha motorn högre upp heller för att då kommer toppen ta i torpeden.
Länk:
http://www.garaget.org/mypage/gallery.p ... 6915&saved
Takk for bildene:)Ser ut som det blir mykje bedre motorplassering med 6ar, synd motoren min havnar så høgt :(
volvobrage
Forumsberoende

Inlägg av volvobrage »

29.03.2014

Her kjem bilder av diverse ting:)
Kjøpte meg gummiputer intercooleren og radiatoren skal stå på på biltema
Bild

Skjærte ut ei plate som bensinpumpa og eine filteret skal stå på i bagasjerommet, her er den klar til knekking
Bild

Knekka vi nettopp har fått på jobb og ein kompis som kan bruke den:)
Bild

Ferdig knekt 45 grader:)
Bild
Bild

Testa gummiputene til bensinpumpa på, passa perfekt
Bild

Og det gjorde resten av plata og:)Blei drit kult!
Bild
Bild
Bild

Knekte til festene til den nye radiator/ic vangen og
Bild

Resten av delene(foreløpig) til vangen:)
Bild

Punkta i hop og sveist på mutterar på undersida for lett montering
Bild
Bild

Vi knekte til den nye mellomakslingtunellen og i 1mm plate
Bild

Så har eg laga meg ein T3 flens til turbo, kjekt og ha:)
Bild

Ny dynamobrakett med ekstra material der festeøyra havner
Bild

Og festeøyrer til catchtanken
Bild

Var i Bergen i går og henta felgane Torgeir hadde tatt med dit, der låg det deler til topplagringane eg har kjøpt av han og:)Nydeleg finish på delane
Bild
Bild

Også felgane:)Heilt vanvittig fornøgd med dei!Kanten bak var breiare ein eg trudde, og det er jo eit kjempe pluss:p Dimensjonane på dei er 18x8,5 ET25 framme og 18X10,5 ET30 bak:)
Bild
Bild
Bild

Orginal LM felg vs kopifelg, ser med ein gang kva som er kvalitet og ikkje:p Tok av det røde merke på eine bakfelgen, var berre limt utpå dei orginale merka:)
Bild
Bild
Bild
TurboTeamSyd
Forumsberoende

Inlägg av TurboTeamSyd »

Är det mycket trångt bak med 10,5" breda fälgar? Kanske inte är några problem när det är et25?

Mvh Jens
Jens Abrahamsson
0708323221
Min projekttråd: Volvo 242 VeemerTurbo
Min facebooksida: Jensas busbil
Instagram: Jensas_busbil
volvobrage
Forumsberoende

Inlägg av volvobrage »

Bakfelgane er ET30:)Dei bygger for langt inn, tar i innerskjermen så eg må Space dei ut:)
Ser ut som det akkurat skal være plass i hjulhuset men eg har jo bredda bilen 25mm bak på kver side og skjært vekk heile kanten der..Så skal hjulbuane valsast i tillegg:)
TurboTeamSyd
Forumsberoende

Inlägg av TurboTeamSyd »

Okej :thumbright: Du har inte en bild på hur du gjorde breddningen? Hade varit bra med lite inspiration för jag har med planer på att tvinga in 10,5" bak på min 242a :hihi:

Mvh Jens
Jens Abrahamsson
0708323221
Min projekttråd: Volvo 242 VeemerTurbo
Min facebooksida: Jensas busbil
Instagram: Jensas_busbil
volvobrage
Forumsberoende

Inlägg av volvobrage »

Begynner breddinga på side 2 i prosjekttråden, så er det berre og følge den framover :) Einaste som blei omgjort i ettertid var at eg lagde til den orginale skøyten mellom kanalen og bakskjermen, ser mykje bedre ut!
Høyrest spennande ut, du får lage ein prosjekttråd du og etterkvert! :D
volvobrage
Forumsberoende

Inlägg av volvobrage »

31.03.2014

Ola(OFI engiinering) har frest inn logen på oppsida av girstang plata no, det såg mykje bedre ut!:)Glad han kom med forslaget og var villig til og gjere det
Bild
volvobrage
Forumsberoende

Inlägg av volvobrage »

04.04.2014

Skaffa meg 3" 960 spjeld så kjem til og sveise på ny flens på innsuget mitt og tilpasse det. Så slepper eg irritere meg over den M8 bolten som står i eine holet på innsuget no etter eg rauk M6 gjengene:p
Bild
Bild
volvobrage
Forumsberoende

Inlägg av volvobrage »

05.04.2014

Har mykje og gjere på jobb for tida så har jobba i dag. Blei igjen etter jobb og fekk gjort litt med bilen:)
Heiv gasspjeldet i ultralydvaskaren på jobb, blei reint og fint:)
Bild

Dreia meg hjul til gasspjeldet i aluminium, dreia eit likt til brodern og:)
Bild

Kappa av armen med kula på som det orginale gassoverføring staget går innpå, monterer plata bak gasshjulet så eg får den orginale stoppen/tomgangsjusteringa
Bild

Monterte gasshjulet:)Det manglar spor til vaierhove, men det tar eg når eg har testa alt på plass med gassvaier
Bild

Håper sporet er stort nok til at vaieren ligg skikkeleg nedi!
Bild

Så sveiste eg inn fire forsterkningsplater i radiatorvangen
Bild

Kappa opp to rørbitar med 3mm gods på som eg sveiste på 3mm plater i toppen på
Bild

Og sveist røra fast i vangen:)Radiatoren blir ståande der også blir det to forsterkningsplater på andre sida som går på langs der festa til intercooleren skal stå oppå..Grunnen til at den ikkje skal stå rett på vangen er fordi den er så lav i forhold til radiatoren
Bild
volvobrage
Forumsberoende

Inlägg av volvobrage »

07.04.2014

Blei aldri heilt fornøgd med tårnstaget eg laga til så har bestemt meg for og kassere det, eventuelt sveise det ferdig og selge det..Får sjå ka eg gidder:)
Så no skal eg lage meg "gruppe a" tårnstag!Dei har eg alltid lik så veit eg blir fornøgd med det, det enkle er ofte det beste:p Skjært ut tårnstagplater i 4mm aluminium
Bild

33mm aluminiumsrør eg skal ha til sjølve staget:)
Bild

Skjærte ut denna greia i 3mm aluminium:p
Bild

Ferdig knekt er den ein del som skal sveisast på catchtanken, AN8 koblingar skal sveisast på i hola:)
Bild
Bild

Brukte måla på brodern sitt innsug og lagde meg ei plate til MAP sensoren som følger med Nira sprutet, skal sveise den på samme plass som eg gjorde på innsuget hans:)Laga i 6mm aluminium
Bild

Og laga til dei siste delene til karosserisnurra, plater som hjula skal skruast i. Må ta eit rykk og gjere den ferdig no så den er klar til bilen skal sandblåsast
Bild
Skriv svar