har riggat mig på imgur.com men nya datan hittar inte telefonen o telefonen hittar inte datan -.- allt har verkligen gått åt helvette dom sista dagarna när man har hållit på med bilen/na
Hitta alurör för 10 spänn,fixade allt så min polare ska kunna svetsa de,förhoppningsvis på måndag. På köpet så paja min borrmaskin.
Skulle fixa skuffhandtaget bak,de gick bra MEN på köpet fick jag lite rost som måste fixas när man börja peta på ställen
skulle fixa backspeglarna på bilen,klart gick plastclips o sånt sönder när man demontera dörrsidor (aldrig gjort förut)
behövde byta höger glas då de ramla bort förut,o klart har nån tidigare ägare vart på o spacklat igen hålena som ska finnas i botten så man kan peta upp låsningen,en smart lösning gjordes istället. Dom lackades igår o i dag skulle jag köra på svart plastdipp på själva basen av spegeln de sket ju sig totalt,plastdippen krakelerad o de blev rent jävla apskit av de så i morgon blir de och slipa o göra om...
Har fått dit en Lamdamätare av märket Autometer o den visar på ritch när turbon laddar,antagligen apdåligt... Jag bara 0,5 i ladd men får väl klämma btr:en lite,ja en laddmätare har hittat dit provisoriskt och nej inte en glädjemätare från Biltema..
Va iväg till Katrineholm igår och hjälpte en polare med en av hans 7 bilar,denna gång var de en renault master tdi 02 som fick lite kärlek,de gick minsann skit bra,byta luftfilter så gick den riktigt bra..
hmm va mer har gått åt helvete,jo bilen krångla lite o då blev jag trött o mordisk så en liten såg hitta fram så mina Usa blinkers åkte dit efter att ha legat i garaget i ungefär 1år..
Sen beställde jag däck också i Onsdas,dom har blivit sorterade i Malmö så borde hitta hit till nästa vecka.
Sen så börjar jag jobba på Tisdag,jo men.. På självaste stadsmuseet
Så en händelserik vecka har de vart.