Jakten på Conny "compa" del 2- Spöa Tobbe Trollkarl.
-
- Ganska mycket laddtryck
Re: Jakten på Conny "compa" del 2- Spöa Tobbe Trollkarl.
Jag tar med mig lådan så sätter du in den då du vill . Man ställer gärna upp när om det är till nån hjälp hoppas bara du får nån fart i grejorna. Man vill ju inte hindra utveckling utan det är väl kul att du och maskinen utvecklas till nya och snabbare tider .
låter bra detTwo Stroke skrev:Jag tar med mig lådan så sätter du in den då du vill . Man ställer gärna upp när om det är till nån hjälp hoppas bara du får nån fart i grejorna. Man vill ju inte hindra utveckling utan det är väl kul att du och maskinen utvecklas till nya och snabbare tider .
Jaha då var andra tuning rundan avklarad.
11.87 blev bästa tiden 86km/h (första repan)
När jag sänkte tändningen och bestyckade ner blev det sånt klös att en kass start med stegring och genomslag slog lös cylindern från blocket nästan hål i headern med
12 sek i finalen med spännband som extra pinnbullt.
Slutsats:
Det finns potential och att det är bättre om man har några centimeter mellan marken och avgassystemet.
Motorveckan då j-lar skane bli åka av....
11.87 blev bästa tiden 86km/h (första repan)
När jag sänkte tändningen och bestyckade ner blev det sånt klös att en kass start med stegring och genomslag slog lös cylindern från blocket nästan hål i headern med
12 sek i finalen med spännband som extra pinnbullt.
Slutsats:
Det finns potential och att det är bättre om man har några centimeter mellan marken och avgassystemet.
Motorveckan då j-lar skane bli åka av....
Härligt.!!
Synes vi den 27:e då.
Synes vi den 27:e då.
Det kan du lita på, 2 moppar och bara Ebola el döden håller mig borta från det roliga evenemanget