Fuelrail m30
Fuelrail m30
Hur långt har ni kört (effekt o tryck mässigt) med orginal rail innan ni har fått problem med fuelrailen på m30 (m30b35)?
http://motorforumgotland.se/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Fuelrail m30
Pojkar små kom igen nu wake up, varför är det så många som byter till tex nuke rail ist för bygga om orginal
http://motorforumgotland.se/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Fuelrail m30
Kompisen kör orginal på sin och han ska bromsas över 1000whp nu. Dock så har han in i ändarna å ut i mitten men orginal ska fungera länge.
- Daniel-635
- Forumsberoende
- Inlägg: 2796
- Blev medlem: fre jan 04, 2008 7:13 pm
- Ort: Västra Småland, nästan i Halland
Re: Fuelrail m30
Det beror kanske lite på om man kör spridarna sekventiellt eller inte.
Men många köper nog fina alurails för att det går få dit stora kopplingar på dem.
Jag kör själv med standard fuelrail och bränsletrycks regulator, dock bensin och strax under 500 hk.
Men många köper nog fina alurails för att det går få dit stora kopplingar på dem.
Jag kör själv med standard fuelrail och bränsletrycks regulator, dock bensin och strax under 500 hk.
Förr hade bilar fem hjul och fyra skärmar, nu är det tvärtom.
Min Youtubekanal https://www.youtube.com/user/daniel635biturbo
Min Youtubekanal https://www.youtube.com/user/daniel635biturbo
Re: Fuelrail m30
Intressant, åkt orginal på min m20 när ja hade den med funkade bra, det jag funderar på med in på båda änderna och ut i mitten är det verkligen bra o ha det så?
Om jag skall åka org tänkte jag löda om ändarna ändå till an8, vill inte sätta dit en alu rail pgr av moddning av termostathuset, det är inget jag vill göra
Om jag skall åka org tänkte jag löda om ändarna ändå till an8, vill inte sätta dit en alu rail pgr av moddning av termostathuset, det är inget jag vill göra
http://motorforumgotland.se/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Fuelrail m30
Åker vipec v44, så blir inte hel sekventiellt tyvärr
http://motorforumgotland.se/" onclick="window.open(this.href);return false;