yepp den är från husum! jo det är ganska drygt att anpassa sig, går inte att köpa det man vill ha egentligen men det får man ta sedan som du säger när man får pengar! nädå bara att jobbba och tjäna ihop några slantar sedan blir det en stor beställning!
då var den provkörd, vilken jäkla glädje det är att vrida om nyckeln och puttra iväg!
avgassystem svetsat och klart, dock så var man dum och satt dit en getrag låda då suget att prova var enormt men plockade ner lådan igår och skall upp med en zf i veckan.
det är som halvdåligt med respons, börjar väl bli för många e30is med m50...
Ja det är väl lite som ett recept på sockerkaka, de flesta vet hur den smakar..
Men här handlar det väl också om det finns nåt att diskutera, så länge du kör på standard-recept så funkar det. Eller om du har nån fråga om vad andra anser om en specifik detalj eller grej du vill åtgärda, osv.
Audi-bromsarna ser helrätt ut!
Mattias Säfsten (fd Sandgren)
Säljer, installerar, mappar och justerar motor-styrsystem och tillbehör.
Återförsäljare för MaxxECU, Link, ECU Master, VEMS, m.fl. Nav-dyno och motor-bänk i Sävar vid E4.
Säljer, flödestestar och tvättar bränsle-spridare.
Skicka mail, PM eller ring vid intresse. Innehar F-skatt. Jobbar mest i norr.
Ser riktigt trevligt ut! Ska nämligen också försöka besiktiga min e30 318i med m50
Vad har du fått för punkter som måste bytas ut till "värre" för att få den igenom SFRO?
ska köra med en från en 750i tro ja det va, dock kör ja orginal fortfarande, det som blir när du tar från en 750 så måste du göra ett t kors då det bara är 2 utgångar från den cylindern, och det är 3 utgångar på orginal, ja du kanske fattar va ja menar!
Byta huvudbromscylinder å länkarmarna är det som är på schemat innan bess:) jo var in å kikade lite där! Trevligt med fler med samma projekt och ålder!