Vid ca 2600rpm i 5an går det ca 100km/h för mig, då ligger jag på 780-820 grader med 35grader förtändning och ca 14,4-14,7 AFR. Eller är det bara att jag är för feg med förtändningen? Jag har bara mappat bilen på vägen och försökt plocka ihop en vettig tändmapp från annat folk med liknande koncepter. Har monterat ett stetoskop så jag kan lyssna efter spikningar men har ändå inte försökt höja så mycket att jag hört någonting än

Har försökt hålla mig inom dessa gränser men tycker ändå att jag alltid är lite i överkant.
http://www.savarturbo.se/?sida=content/ ... givare.php
EDIT:
Sen en annan sak.
Kör med wastedspark spole (bosch motorsport) och har monterat dioder från den som går till min original varvräknare (volvo 240) men den klipper vid 3000rpm och dimper ner i botten. På MS'et fungerar varvräknaren fint. Sen hoppar den igång igen när varvtalet har sjunkit under 3000. Har någon ideer om det?
http://www.msextra.com/doc/ms2extra/MS2 ... m#tachoout