"To do-listan" börjar sakta men säkert krympa...
Visserligen tillkommer det hela tiden nya idéer, men ljuset syns i slutet av tunneln (eller också är det tåget...)
Rutorna har kommit, de verkar både passa och fungera i dörrarna, hastighetsmätaren är nu konverterad till Kmh. Hade ett elände med att öppna mätaren, för ringen som håller det ömtåliga, kupade glaset är pressat och omvikt på.
Som straff till So-Cal ändrade jag deras logga...
Sen hittade jag en rostig men fungerande klocka, dock inte från So-cal men nästan...
Även den fick en mer passade mätartavla.
Bägge mätartavlorna ritade i Microsoft Words, printade med en vanlig bläckstråleprinter inställd på "Fotokvalitet" och kopieringspapper för färg (något glansigare). Klockans visare gick att lyfta av men hast. mätarens satt fast så jag fick klippa ett spår i den nya mätartavlan och trä den under visaren. Jäkla meck med lim som klibbade där det inte skulle klibba. Självhäftande hade nog varit lättare, men jag tyckte det blev för blankt. Nu gjorde printern det matt ändå så det hade kvittat...
Commern hade aldrig handskfacksluckor men jag tycker det blir lite "helare" utseende med.
Luckornas handtag innehåller f.ö. en grön LED list som blinkar när jag svänger. Man måste ju ha kontrollampa, men ingen har sagt hur den ska se ut!
Till sist har även jag börjat med 5-2 dieten...