har just fått hem en 142 -69 med b21et grp a motor! ombyggd med -73 front, 264 bakljus, tyvärr 74ans parkbänkar, dock håller dom väll emot lite om de springer ut nått träd eller nått...
DOCK är det nått tjall med det mekaniska insprutet så den går jävligt illa. så tänkte passa på och fråga er här om ni har några tips och ideer hur man ska få till det? har inte någon direkt koll på hur det funkar, kan de va lönt å få dit nå eftermarknads sprut? många tankar och funderingar...
Planerna är att få bilen att gå ordentligt, smörja upp bromsar osv. då bilen stått ett tag och besikta. Blir väll kanske nån annan lack och nått litet ljudbygge ifall man känner att det lockar... lite dålig början på tråden men men..



bilen är hemma nu, ska väll försöka ta tag i å felsöka sprutet vid tillfälle, kör med k-jet så länge så får vi se om de blir nå annat sprut i framtiden... enligt tidigare ägare som vart med och byggt bilen så är det en bra bit över 200 häst

inte så haj på de här med turbo, en tanke som slog mig, kan vecket på den här slangen ha nå med å göra att den går illa? den får ju iallefall på tok för lite soppa de är en sak som är säker!
Soo long!
