Volvobrage's 242 prosjekt - Bildetung tråd!

Projektrådar med information och bilder om olika byggen
volvobrage
Forumsberoende

Re: Volvobrage's 242 prosjekt - Bildetung tråd!

Inlägg av volvobrage »

09.08.2014

Litt bilder frå i dag og i går:)Har ikkje fått gjort så mykje, alt mulig anna som må gjerast og.
Skrudde ut denna frå Micra BKF'en, den som trykker inn i hovedsylinderen.
Bild

Kappa den ned, sveisa på enden igjen og monterte den:)Det er heil aksling så det lettaste hadde vært og kappe den og berre slipe den rund men tenkte ikkje på det før den var kappa for kort:p
Bild

Montert clutchpumpe og hovedsylinder.
Bild

Montert torpedoplatene i bilen.
Bild
Bild

Monterte motoren igjen for og teste litt ting og lage til girkassetravers og mellomaksling oppheng:)
Bild

Litt feil vinklar for BKF vacum slangen. Vuderer og sveise AN8 nipplar på den innsugs nippelen og på røret på BKF'en og bruke AN koblingar der istedenfor vanleg slange.
Bild

Testa radiatoren og vifta gjekk fint klar motoren så då gjer nok V70 vifte det og. Då kan radiatorvangefestet heilsveisast:)
Bild

Motorkontaktane blir plasser her, passar nesten perfekt:)Den grå mutteren vil såklart bli lakka svart.
Bild

Den andre passar nesten her, må sveise litt om akkurat i den bretten som kjem ut. Denna kontakten ligger akkurat mot innsuget men skal nesten ikkje ha noken ledningar der så trur det skal gå bra:)
Bild

Varmeapparat inngangane vil bli flytta hit, to 90 gradera ned her så passer det perfekt inn på topp inngangen og vannrøret.
Bild

Så begynte eg og brodern med grenrør til 740en hans i går:)Kom så langt i går.
Bild
Bild

Komt så langt i dag:)Manglar noken små bitar med rett rør som må kappast opp også manglar vi kortbend til siste røret på sylinder 1, så må bestille det. Går neeesten ned i 240en med motoren i så satser på at det skal gå i 740:p Blir punkta i hop no og heilsveist ein gang vi har testa det i 740en. Kun eine røret er skikkeleg slipt fuger på osv, dei andre vil bli demontert, slipt og punkta i hop igjen før sveising:)Gjorde det sånn i tilfelle det ikkje passa etter eg hadde punkta i hop alt.
Bild
Bild
volvobrage
Forumsberoende

Inlägg av volvobrage »

10.08.2014

Sveiste inn muttera til bensinpumpe plata i dag. Dei to fremste kom litt for langt ut på grunn av kræsj med vangen der. Dumt hola havna akkurat der, skulle heller flytta plata litt bak.
Bild

Sida hola framme blei litt skeive kjem eg til og sette plata på gummisko. Då slepper eg ha gummisko under bensinpumpa og:)Testa med dei som høyrer til radiator og intercooler,kjem til og skaffe noken lavare til plata.
Bild

Monterte innsugsflensen for gøy for og sjekke plassen, ser ut som det blir veldig god plass til nytt innsug!:)
Bild
volvobrage
Forumsberoende

Inlägg av volvobrage »

25.08.2014

Har jobba med bilen heile helga, men har ikkje fått tid og oppdatere:)Har brukt sjukt lang tid på alt så ser ikkje så mykje ut på bilder:p
Skjærte laus intercooler røra og kappa dei.
Bild

Sveist på igjen.
Bild

Og sveist innvendig.
Bild

Borra opp hola i girplata så den passa på med alle skruane i:)
Bild
Bild

Fant fram noken nye foringar som følgte med når eg kjøpte 242en.
Bild

Fant ut at det gjekk an og ta av denna, var ikkje klar over det:p
Bild

Kappa av enden.
Bild

Sveist på mutter på staget.
Bild

Og skrue på girkassedelen.
Bild

Detta funka då IKKJE:p Uansett kor hardt eg drog til kontramutteren løsna staget når eg drog girstanga bort for og gire til 1. gir. Så det blei skjært sundt igjen og sveist ihop stumt.
Bild
Bild

Girstanga i fri posisjon, står heilt beint sidevegs.
Bild

Men haller bitte litt fram, men det får gå:)Ser mykje verre ut på bilde ein det er!
Bild

Monterte hardykoblinga, vil det gå med så lite klaring til spakestellet? Burde gå fint då hardyen ikkje skal flytte på seg?
Bild

Var lite klaring til skruane med mutter og på bakside mot girkassa.
Bild

Monterte begge mellomakslingane:)
Bild

Og lagde mal til girkassetraversen. Det er toppen som er malen, resten er ikkje sånn det skal være:p Testa pappen og den passa mot bilen men blei veldig usikker når eg tegna den opp i lunsjen ein dag då det ser ut som girkassa haller mot venstre?:confused: Eller vertfall at festepunkta som gummikuddane er skrudd i gjer det. Viss vangane på 240en er like høge vel og merke. Kan være dei ikkje er det sida Teigen seier bilen blei bygd med 2-4" som mal:p
Bild

Fekk eit lite problem med girkassa. Gjekk fint i revers med justeringa på staget. Etter eg sveiste det stumt fekk eg den ikkje i revers lenger men den går fint i alle andre gira. Prøve og snu på kassa osv. Så eg tok av girstanga og satt skrujern rett i staget til kassa, men får den fortsatt ikkje i revers?:confused: Ikkje antydning eingang, har prøvd og snu på kassa både imellom testa og undervegs. Noken som veit ka som kan gjere det?Håper verkeleg ikkje kassa er øydelagt!!
volvobrage
Forumsberoende

Inlägg av volvobrage »

27.08.2014

Skjært ut plate til girtraversen:)Lagde 3stk sida det er vanskeleg og treffe med vinklane på første knekking, men det gjekk overaskande bra denna gangen:p Så då knekte vi to:)Ein kompis på jobben som knekte for meg.
Bild

Ferdig knekt:)Her ser deke at enten er girkassa skeivt sveist eller så innfestninga skeivt støpt frå fabrikken. Viss ikkje det er noke gale med malen min då:p Skjærer ikkje ut dei platene som skal sveisast på under før eg har testa den i helga.
Bild
Bild

Edit: Traversen skal monterast motsatt veg i forhold til korleis den ligger på siste bildet:)
volvobrage
Forumsberoende

Inlägg av volvobrage »

08.09.2014

Endeleg ein liten update her igjen:)
Har fått tilpassa girtraversen no så den er klar for og få sveist på dei siste delane. Måtte korte inn innfestninga på eine sida 8mm.
Bild

Bort hol til putene girkassa står på og skjært ut av vangen for klaring til girkassa. Hola skal finjusterast såklart:)
Bild

Montert:)
Bild
Bild
Bild

Har 1mm klaring til golvet på det nærmast så får ikkje bedre plass til eksos ein det er no.
Bild

Skal til og begynne på M3en no, hjortejakta er i gang og vi har eit stort prosjekt pågang med huset. Så blir nok stillare her framover dessverre, går med mykje kapital på huset og:(Men håpar på og få gjort litt småting innimellom.
Skal begynne på eit E innsug til Marius her på forumet no i veka:)Så har eg med orginale pedalar, skal skjære ut nye i aluminium som passar til orginalt pedalstell:)
Skal prøve og få laga til viftekåpe til radiatordekselet og, har fått tak i V70 vifte:)
Skal og skjære ut plata til instrumenta og varsellysa i dashen++:)Så satser på og få gjort sånne småting no og då, kjem såklart bilder då. Deke må berre smøre deke med litt tålmodighet ei lita stund framover, så satsar vi på full fart igjen når huset og M3en er klar:)
volvobrage
Forumsberoende

Inlägg av volvobrage »

23.09.2014

Har endeleg fått ordna så eg kan legge inn bilder frå mobilen no:)Måtte få ein kompis til og installere noke drivar greier osv, er ikkje så dreven på data sjølv akkurat:p
17" BMW stålfelgar eg fekk av ein kompis i bytte mot at eg sveise sprekkar i bakstilling innfestninga på E46 M3'en hans:)
Bild

Byggesett til ny radiatorvange:p Blei for mykje dill med den gamle for og få den sånn eg vil, så no lagar eg ein enkel fin ein og driter i om den ikkje ser orginal ut. Plasseringa på IC og radiator skal bli likt som på den gamle.
Bild

Ny clutch og bremsepedal i alu, får sjå om detta blir kult eller ikkje når dei er klare:)
Bild

Ny AN gjennomføringsplate til bagasjerommet i 3mm istedenfor 6mm alu, ny hovedstrømbrytarplate med finare design og ein flens som skal skruast på der påfyllingsrøret kjem inn i bilen:)Skal skjære ut ein gummibit som skal skruast under flensen og tette rundt røret og.
Bild

Kjølevifte kåpe til ei V70 kjølevifte eg har fått tak i:)
Bild

Så ein liten test for planane til BMW stålfelgane:)Dei skal breddast først og fremst, så skal eg lage eigne turbofans i alu som skal skruast på:)Dei skal få dekor på seg som er lik den dei brukte på 80-tallet. Felgane skal bli passeleg breie så det er plass til skikkeleg feite dekk på dei i 80-talls racer stil:)
Kun ei topplate eg har laga til no, blir vifteblad under sånn som på BBS turbofansa også skal det muligens lagast til med BBS RS sentermutter for utsende sin del:)
Bild

Kjem til og bruke dessa felgane til banekjøring osv og eindel til kverdags:)LM felgane blir kosefelgar, hoppar eg borti ein kant med dei f.eks får eg aldri råd til og kjøpe ny tønne til dei så må være litt forsiktig med dei:p
volvobrage
Forumsberoende

Inlägg av volvobrage »

30.09.2014

Fekk endeleg gjort litt med gobilen igjen i helga:)
Testa den nye hovedstrømbrytar plata, syns den blei mykje finare ein den gamle:)
Bild

AN gjennomføringsplata blei finare i 3mm og:)
Bild

Sveise ferdig intercooleren og. Har berre bilde av eine sida, tom for strøm på telefonen før eg var ferdig og sveise.
Bild
Bild
Bild

Prøvde knekke radiatorvifte kåpa og men det gjekk skeis. Så skal lage ein nye med litt forandringar sånn at den går an og knekke i den store knekka på jobb. Litt kjedeleg at så mykje alu var bortkasta men.
Har solgt alu bensintanken og. Skal lage ein ny sjølv sånn at eg får den akkurat sånn som eg vil:)Planen er både skum og pumpe i tanken og ein rør nivåmålar:)
volvobrage
Forumsberoende

Inlägg av volvobrage »

16.10.2014

Faktisk fått gjort litt i går:)
Punkta i hop delene til nye radiatorvangen.
Bild

Montert på radiator og ic, må ha bilen på plassen før eg kan punkte fast festene:)
Bild
Bild

Fått litt innsugsdeler av Torgeir og:)Satser på innsuget blir gromt til slutt, blir litt fresing og borring for og få på plass litt deler:)
Bild
volvobrage
Forumsberoende

Inlägg av volvobrage »

19.10.2014

Montert radiatorvangen i bilen, passa perfekt!:)Får ikkje sveist fast festene før eg har bilen ute igjen, går ikkje an og sveise der den står no.
Bild

Passar veldig bra, bortsett frå radiatorlokket. Trur det blir for høgt så kjem nok til og fjerne det.
Bild
Bild

Framtidig plassering av oljekjølaren, har skissert fester som skal innpå radiator/ic røret:)
Bild

Begynt og tegne opp filterboksen og, blir ståande her. Skal lage den/deler av den før eg får bestemt meg om eg skal ha den. Blir trangt med det store filteret, så usikker på om det blir sjåande bra ut. Må passast inn rundt ic røret og, men viss eg får det til og passe ser det berre kult ut:p
Bild

Så ett lite problem. Noken som har vært borti detta før?Er på passasjersida, staget på førarsida passa.
Bild
volvobrage
Forumsberoende

Inlägg av volvobrage »

26.10.2014

Seter er på veg:)Utsende messig er framsida heilt ok, i god stand osv men enkelt utsende. Baksida har karbonrygg og det har eg leita lenge etter:D Blir mykje anna karbon inni bilen så det kjem til og stå i stil med resten av interiøret:)Gleder meg til og få dei i hus og lage fester!
Tenkte skjære ut og knekke til fester i 5mm aluminium, det bør vel holde?
Bild
Bild
volvobrage
Forumsberoende

Inlägg av volvobrage »

02.11.2014

Radiatorvifte kåpa er ferdig knekt:)
Bild

Blir herlig finish med vannskjærar og skikkeleg knekke!:D
Bild

Første del av luftfilterboksen er klar:)
Bild
Bild

Blir litt innsnevra, men må bli sånn for og få plass atmed intercooleren.
Bild

Fekk ein grill eg kjøpte veldig billig på finn og, strøken tilstand!Følgte med ett lyktehus og, men det var knekt av ein del på.
Bild
volvobrage
Forumsberoende

Inlägg av volvobrage »

09.11.2014

Stolane har dukka opp!:)Vanvittig fornøgd med dei!Bortsett frå ei ripe kver i karbonfiber klarlakken som eg var klar over var dei heilt strøkne:)
Bild
Bild

Tok av "bunnplata" på stolunderstellet og etter litt modifisering av sidefestene fekk eg stolen inn i bilen på orginal 240 glideskinne:)Skinna satt fast på eine sida så har ikkje fått flytta den bak, men virkar som den står i god posisjon no:)Så skal tegne opp nye fester i alu og få knekt dei av ein kompis på jobben:)Stolen står i fremste posisjon no, så kan flyttast ein god del bakover. Syns høgda blei veldig bra og:)
Bild

Fått alumateriell til vinge:)Sikkert mangen som skriker høgt no:p Men skal lagast skikkeleg og moderat og såklart lakkast svart til slutt:)Om eg blir fornøgd med den gjenstår og sjå. Litt kjedeleg med gruppe a vinge sida 99,9% av alle 240ar med vinge har den.
Bild

Bredde i forhold til gruppe a vinge:)
Bild
volvobrage
Forumsberoende

Inlägg av volvobrage »

17.11.2014

Laga meg stolfester som passer rett i bilen no:)
Blei 6mm alu då vi ikkje hadde 5mm liggande.
Bild

Hola i midten er for at ikkje skinnene skal stå oppå popnaglane på skinnene, traff bra:)
Bild

Testmontert med stolen:)
Bild
volvobrage
Forumsberoende

Inlägg av volvobrage »

23.12.2014

Dreia nye hylser til wattlink uniballsa, blei ikkje heilt fornøgd med dei 2 første eg laga. Dessa blei mykje bedre:)
Bild

Kjøpt meg M14 mutter til uniballsa som skal være kontramutter på wattlinkstaga.
Bild
volvobrage
Forumsberoende

Inlägg av volvobrage »

28.12.2014

Walabro in-tank bensinpumpe som skal stå i orginaltanken og flyttast over i aluminiumtanken når eg setter den på.
Bild

0-10 bar oljetrykksfølar.
Bild

VDO oljetrykk, oljetemp og vanntemp målar.
Bild

2 uniballs og 4 sveiseender til wattlinken:)
Bild

Panhardfestet Ola fiksa til meg, ferdig renska for tectyl på bildet.
Bild

Fått bilen opp på løa for og jobbe med den:)
Bild

Satt på wattlink kåpa og laga til første staget.
Bild

Sveist ferdig begge staga.
Bild

Kappa til det nye panhardfestet og testa litt:)Myyykje tilpassing på det, kappa i det sikkert 30 gangar:p
Bild

Brukte denna for og få staga like. Stilte inn til den var i vater på første staget, då hadde eg 12 grader:)Testa på det andre og trimma panhardfestet til eg fekk 12 grader der og. Genialt verktøy!
Bild

Sveist på det nye festet.
Bild
Bild
Bild

Veldig fornøgd med korleis det blei til slutt!:D
Bild

Heilsveiste radiatorvange festene.
Bild

Og korta inn torpedostaget litt så det passar:)
Bild

Ferdig slipt.
Bild
Skriv svar