Jag tycker absolut att ni ska hålla på era tankar finns inget anledning att dela för vi är ju trotts allt konkurrenter i någon form och endel jobbar för framgång andra inte. Men nått jag inte gillar är när man själ ideer och tankar från andra men det roliga är att den som gör det är alltid ändå 2 för du vet hur det ser ut men inte varför. Sådant händer och framförallt att snacka skit om andras jobb. Synd men det är endel i vardagen att höra sådant. Tycker att det lågt och fram för allt när det inte finns relevans i påståendena samt att den utsatte inte ens vet om saker någon drar igång.
Tex en som bromsat en snurra med läckande sätesringar på insug som satan för ägan hade inte tanke om att byta dom då ombyggnationen gjordes trotts man nämnde detta varierande cylinder leakdown för dom rör sig och sedan spöa den 1-5 säsong utan ens bytas stift under hela tiden knappt olja och aldrig kollat ventilspel sedan lämna bort motorn till helt främmande människor och undra varför den inte riktigt prestera ?

+ att ingen har ens fråga den som byggt motorn om hur landet ligger. Jag säger som det är och det finns alltid 2 sidor av ett mynt ta reda på båda innan man säger nått det är mycket trevligare så

Detta är motor byggar värdens Anus helt klart

.
Diskutera kan man göra inga problem men dra av sig alla kläder och stå där helt naken tycker jag inte att man ska göra spara kalsongerna i allafall som sagt framgång tycker jag man når genom hårt jobb inte genom andra.
Jens : B20 power Bra gjort

får se och hoppas jag spöar det 100liter hp på B20 de inte lätt .Håller just på med en sådan. 92.50borr Weber 50or JE kolvar / H-profil stakar etc etc