Jahapp! Då ska vi se då.
Jag har pulat & hängt på fjädrar på wg stagen & på såvis fått upp laddet till typ 0.95 + lite boostcreep.
Fått bättre spool/vaknar tidigare. Nu har jag 134kpa vid 2000rpm på 4an & 5an, perfekt vid omkörningar.
Som bonus på det verkar jag fått Surgeproblem. Låter ganska precis som om du flåsar i en colaburk, ganska
långsamt pulserande flåsljud. Kommer vid 2000rpm & 134kpa samt vid 2500rpm & 150kpa, syns tydligt i loggen
att laddtrycket svajar. Vet inte om det defenitivt är surge eller om aggen tar ut varandra för att jag har osynkade
WGs, jag har ju synkat dom så dom öppnar samtidigt med tryckluft = rätt oprecist egentligen.
När jag körde med enbart 1 fjäder / WG & vardera wg-klocka kopplad till varsin turbo var det inga problem (lägre ladd).
Sen hängde jag på en till fjäder & drog från kompressorerna till ett T kors & sen till Pysventil - T kors - WG.
Efter detta kom problemet. Verkar inte vara nått på högre varv utan bara under 3000prm. Tror jag ska
prova koppla dom till varsin kåpa igen & se om de slutar. Ska även fara & köpa wire/hölje så jag kan se hur de
jobbar i realtid.
Sen snöa jag in på lite rekond. Har inte gett den utvändig kärlek på ett tag så nu blev de maskinpolering, inv rekond,
polering/wax innanför & under dörrar, baklucka mm
Självklart måste jag ju ha min egen Logo
![:hihi:](./images/smilies/hihi.gif)
& ja de ska på nya plåtar på bilen, nångång..
Resterande trälister är påväg i, jag hade lite bråttom provmontera ena bara. (Svårt originaltillbehörsskadad)
nån som har en ide ang surgeproblemet?
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)