Ja eller nå liknande som du håller på med. Hur jag än funderar så lutar det åt en nyare gen. motor. Och turbo verkar ju vara en säker väg för mycket pulver!Steve skrev:En roots-kompressor upp genom huven löser alla andra små problem

Ja eller nå liknande som du håller på med. Hur jag än funderar så lutar det åt en nyare gen. motor. Och turbo verkar ju vara en säker väg för mycket pulver!Steve skrev:En roots-kompressor upp genom huven löser alla andra små problem
Håller lite koll men det verkar inte vara helt enkelt att komma över något lämpligt. Kan tänka mig det! Är redan less på dom äldre... verkar ju kunna läka olja typ tomma, sen om man synar toppar, kanaler odyligt så är det ju hemsktUFO skrev:Köp en LSx om du får tag i en... Enda problemet är tillgång och efterfrågan samt att man inte vill peta på gen 1-motorerna längre när man väl skruvat på en gen 3/4 i 20 minuter
Antar att det är anmälan eller att den är för ny för Gammplatsen.Steve skrev:Riktigt synd att du inte får köra in den på träffen på Gammplatsen och får inte köra i cruisingen efter kl 20 :/
komplett med särskrivningar å alltmotorveckan.se skrev:Cruising för amerikanska fordon.
Bara fordon av amerikanska bil märken får delta men inga Svensson bilar.
Se där! Nåja man får väl hålla sig utanför området eller åka med och dricka öl istället!Richard skrev:komplett med särskrivningar å alltmotorveckan.se skrev:Cruising för amerikanska fordon.
Bara fordon av amerikanska bil märken får delta men inga Svensson bilar.
Fick slira lite tillslut.. en som varnade för poliserna första varvet!Steve skrev:Hittade den här nyss https://www.facebook.com/magnus.eriksso ... 918115139/
Jag hoppas på de! Att den blir som man har tänktTurbokoftan skrev:Ser ut att bli en riktigt fin motor det där!
Det är original borr och slag dvs 350cui. Kammen är en mek. rull lyft 585 in/ut dur. 247 / 249, 104.T-23 skrev:Vad för borr och slag blir det. Den bör väll ge i närheten av 500 hk, beroende på kamval.