nu tänkte jag i det bästa av världar. Sen hur man löser det praktiskt kommer sen, men om man vill punkta ihop grenröret gör å se så det passar i bilen, helsvetsar dom ställen som går, lägger en plåt över skarven och därigenom får svetsa på "hela" utan risk för ojämnheter,
Men det jag tänkte var t.ex skarven som 4-2-1 rören, skarven mellan dom 4-2 rören är ju svårt att komma åt utan att göra åverkan på röret, på "4" sektionen på b230 motorns exrör tänkte jag mitt på "rakan" ner mot skarven kanske det går göra nån form av skarv, typ hylsa likt när man monterar ihop avgassystem under bilen, och kan därigenom finjustera skarven man inte kommer åt, men jag vet int, det kanske är meningslöst??
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
det gör ju kanter inne i röret. Är ju int helt problemfritt det heller (kanske ännu värre än porerna)
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)