Hej STS.
Pysslar med kilrem till generator och vattenpump. Visst borde det fungera med en sån stödrulle monterad som jag pekar på? På ovansidan kommer remmen att gå som tumstocken visar.
pickis skrev:klart det kommer funka, så är det ju på många bilar
om jag kommer ihåg rätt så det ut så på min van
Tack Pickis
Har inte sett det med kilrem på andra bilar. På spårrem och kuggrem vet jag ju att det funkar.
Tack som sagt för svar
Vi får se om nån annan svarar...
Nu är allt färdigsvetsat i cupe'n
Känns märkligt... Nu blir det att slipa lite och rengöra mycket och sen lite karosserikittande innan färg ska på
Blev en servicelucka oxå så jag kommer åt slavcylindern på Zf-lådan.
Funderar på pausa denna tråd och gå över till privat Instagram istället. Händer ju knappt inget här när jag frågar/uppdaterar.
Instagram funkar men är inte lika najs som detta. När man går in här och kollar är man säker på att man ser allt men på instagram är det lätt att missa.
jompazx skrev:Instagram funkar men är inte lika najs som detta. När man går in här och kollar är man säker på att man ser allt men på instagram är det lätt att missa.
Hej jompazx
Håller med dig om Instagram om man är den som tittar men det är ju otroligt mycket enklare för den som äger tråden och lägger ut. Här är det mycket pyssel innan man är klar med bilder och text.
Vi får se hur jag gör. Kommer det igång med kommentarer och svar på mina frågor så hänger jag kvar på STS. Jag hoppas på det!
larsat skrev:När blir det uppstart?
Själv tänkte jag bygga ett till garage, men går segt, får se om jag tar min semester i höst eller hur det blir..
Hej larsat
Uppstart.... Ja vi får se om motivationen håller i sig? Kommentarer, svar, idéer och synpunkter från er som läser motiverar!!
Skit i att bygga garage! Bygg bil istället. NXJ GARAGE är ett litet villagarage. Trångt men det funkar