knack utrustning för fast montage i bänk

Metoder, verktyg och resultat kring bromsning av motorer diskuteras här.
vinkelkapen
För mycket laddtryck
Inlägg: 270
Blev medlem: ons jan 11, 2006 10:01 pm

Re: knack utrustning för fast montage i bänk

Inlägg av vinkelkapen »

jag har använt tuner nerd när det var prototyp, man koppla in i datorn direkt och det funkade och man kunde filtrera själv o så, hade dock sällan användning av det..
däremot deras nya kitt har jag inte provat, men han är rätt fiffig som programmerar dessa.
Cedric skrev:Vilket trådlyft från forntiden!

Men för att tråden ska bli lite mer innehållsrik så fyller jag på med:

http://tunernerd.com/

Många pratar om det och verkar tycka att det funkar väldigt bra, finns det några här som kör med tunernerd?
e34 m20b25 turbo @1bar
Matti johansson
För mycket laddtryck
Inlägg: 280
Blev medlem: sön dec 15, 2013 3:47 pm

Re: knack utrustning för fast montage i bänk

Inlägg av Matti johansson »

Tunernerd v3 köpte jag, har inte fått ihop den med blåtand, med kabel till mina peltor funkar det bra, lite bökigt med 2 lådor o massa kabel, men absolut bra grejer. Tyvärr skapar såna här inköp många frågor. Nu vill man ju bara testa plex med.........

Skickat från min H8324 via Tapatalk
Matti johansson
För mycket laddtryck
Inlägg: 280
Blev medlem: sön dec 15, 2013 3:47 pm

Re: knack utrustning för fast montage i bänk

Inlägg av Matti johansson »

Matti johansson skrev:Tunernerd v3 köpte jag, har inte fått ihop den med blåtand, med kabel till mina peltor funkar det bra, lite bökigt med 2 lådor o massa kabel, men absolut bra grejer. Tyvärr skapar såna här inköp många frågor. Nu vill man ju bara testa plex med.........

Skickat från min H8324 via Tapatalk
Vi kör väl ett lyft till.
Tunernerd sparar öronen mot att använda oldfashiond knock box lurar, men den är bökig att få igång. En miljon jävla kablar som ska ligga överallt i bilen osv. Så tyvärr är den lite bökig för flyttbara projekt som kundbilar i rullande landsväg.
Fast monterat i bromsbänk tror jag kan va en annan grej.

Nån annan som kan referera tex plex?

Skickat från min H8324 via Tapatalk
Skriv svar