Ville ha en Aluplåt att sätta SM4:at och reläer och ventiler på, hade inga nog stora plåtar liggandes och var för snål/bekväm att beställa så jag fick göra en ful skarv, tur plåten inte syns när den är monterad och funktionen är ju inte påverkad.
Var förbi hos Jens och hämtade nya turbon också, Olika många blad på turbinsidan mot den gamla 58/65 som är 15år äldre

Billet 7 blads kompressorhjul, får dock snurra kompressorhuset ett halvvarv för de ska passa in i karossen och det är ju alltid kul med holsets bökiga segersäkring

Tyckte att grenröret hamnade lite för nära ventilkåpan, ritade upp en 5mm spacer som Vännäsverkstan snabbt lazrade fram, med en stålförstärkt Elringpackning på var sin sida hoppas jag det funkar.
Bytte till lite längre pinnskruvar från Maskintools (bra priser på pinnskruvar!) hittade sedan 4mm tjocka grenrörsbrickor på folkraceshopen för att fördela trycket vid åtdragning av grenröret bättre.
För snabbare prototyptillverkning av fästen och saker som ska fräsas har jag köpt en 3d printer, hoppas det ska förenkla.