God kveld, godtfolk! Beklager til Mr Garrett, men et sånt navn må nok deles litt på. har brukt det i lang tid.

Jeg sitter sånn ca hver dag og leser om deres prosjekter! jeg er mektig imponert, og inspirert! Min første bil var en safarigul 142, 71 modell. meget pen originalbil, som endte på taket som vrak.

Etterpå har jeg hatt: 264GL 1976, 245 1977, 142 1968(?), 244L 1982, 240 1984, 142 1973, 244 tic 1982 (1986 look), 145DL 1973(arbeidsbil). de tre siste har jeg enda. Så man kan si jeg trives med volvo..

Når jeg nå driver og restaurere huset, (snart ferdig) ordner jeg samtidig et motorverksted i carporten. jeg samler på det meste av B20 motorer, og ellers volvosaker som er brukbart. (jeg har min aller første B20 bunn i 145 arbeidsbilen!) Planen er å begynne bygging av motorer om ikke lenge. jeg er bilmekaniker(28år), og har stor sans for turbomotorer! i garasjen står 142n under bygging.

Når jeg finner ut hvordan man legger inn bilder skal dere få se noe av prosjektet. Jeg bor ved mo i rana, bare 5min. fra arctic circle raceway. Hørt om? Vel. det er i allefall STORT motorsportinteresse her på mo.. Kan nevnes, Bilcross (folkrace), Roadracing, RCnational, Baneracing, amcar, Sommertreff med drifting, og dragrace!

(søk på ACR mo i rana, eller sommertreff) Jadda..Håper på gode tips etterhvert som B20turbo og diverse skal bygges!