mkt jobb sabbade sommarens skruvande men lite har hänt iaf.
Brorssan har lagat all rost och börjar bli klar med 164an lagom till 18års dagen i februari.
GLT 82an skrotades till förmån för nya projekt.
242 -75an ned plockad för blästring och lackering.
Lillebror har köpt ännu en ammabjuck -67, planerna är sug B20 och MS.
började med amma 64an också, främre golvbalkarna fick bytas samt stora delar av golvet.
Tillbakaflyttad torpedvägg samt modifierat för 240 framvagnsbalk.
240 framvagnsbalk kortad 10cm.
Steffansson ställbara fjäderben med progressiva fjädrar, återkommer med bilder på dessa monterade, då hållaren till fjäderbenslagringen är svarvad.
Nytt insug påbörjat till 16v toppen (innan svetsning kortades runnerserna ngt samt vinklades ned.)
Dorotea/Ullsjöberg Sommaren -04 (mkt bilder.)
Hur många bilar jobbar du på, för egna ändamål?
En 242 -75 och en Amazon (122) -64 ?
En 242 -75 och en Amazon (122) -64 ?
Mattias Säfsten (fd Sandgren)
Säljer, installerar, mappar och justerar motor-styrsystem och tillbehör.
Återförsäljare för MaxxECU, Link, ECU Master, VEMS, m.fl.
Nav-dyno och motor-bänk i Sävar vid E4.
Säljer, flödestestar och tvättar bränsle-spridare.
Skicka mail, PM eller ring vid intresse. Innehar F-skatt. Jobbar mest i norr.
Säljer, installerar, mappar och justerar motor-styrsystem och tillbehör.
Återförsäljare för MaxxECU, Link, ECU Master, VEMS, m.fl.
Nav-dyno och motor-bänk i Sävar vid E4.
Säljer, flödestestar och tvättar bränsle-spridare.
Skicka mail, PM eller ring vid intresse. Innehar F-skatt. Jobbar mest i norr.
-
- För mycket laddtryck
- Inlägg: 217
- Blev medlem: ons okt 22, 2003 7:10 pm
- Ort: Långviken, Tavelsjö
tjaa
fan du ha ju hunnit en del ändå.måst kik förbi när du ä hem nån gång å begrunda lite.ha du försökt göra ett bosselyft me isbiln eller??hehe
Riktiga bilar drar minst 2 liter/ milen