1. 386 hk
2. 412 hk
(åh shit vad fel man kommer att ha)

Ok.. Bänken klarar 3000Nm på hjulen så dela 3000 med utväxlingen så får du vad den klarar i motorn drivline förlusten. På 3:an har du säkert 5/1Jens Gustavsson skrev:Den har inget märkvärdigt vrid enligt G-mätarn iallafall,sen bruka det bruka peaka rätt högt ca 6500rpm - men jag ska ta indikatorklockan och kolla så den ligger rakt annars så går det att shimsa knutkorset i sidled.
finns det nån ledig fredag framöver? om vi stiger upp tidigt så hinner vi till sundsvall när det passar på morron för dig.
det kan nog gå bra, jag ska snacka med resten av teamet i kväll.RoGGaH skrev:Ok.. Bänken klarar 3000Nm på hjulen så dela 3000 med utväxlingen så får du vad den klarar i motorn drivline förlusten. På 3:an har du säkert 5/1Jens Gustavsson skrev:Den har inget märkvärdigt vrid enligt G-mätarn iallafall,sen bruka det bruka peaka rätt högt ca 6500rpm - men jag ska ta indikatorklockan och kolla så den ligger rakt annars så går det att shimsa knutkorset i sidled.
finns det nån ledig fredag framöver? om vi stiger upp tidigt så hinner vi till sundsvall när det passar på morron för dig.
i utväxling då blir det bara 600Nm.
Nästa fredag skulle funka 26/1
okej för att jag har nära men vi får nog nöja oss med filmen ett antal medlemarmatteponken skrev:Gissar på 408 pollar på bakhjulen![]()
Synd att man bor nere i söderhar 60 mil till Stockholm, vågar knapt titta på kartan för att se hur långt det är till er där uppe i norr, skulle ju gärna vilja se detta live, får hoppas på en bra film i stället
Så sant så sant, men filmen ser vi nog alla fram emotboosted_142 skrev:okej för att jag har nära men vi får nog nöja oss med filmen ett antal medlemarmatteponken skrev:Gissar på 408 pollar på bakhjulen![]()
Synd att man bor nere i söderhar 60 mil till Stockholm, vågar knapt titta på kartan för att se hur långt det är till er där uppe i norr, skulle ju gärna vilja se detta live, får hoppas på en bra film i stället
ok det låter bra.RoGGaH skrev:Vill ni köra på helgen?Jens Gustavsson skrev:fredde vit pv hadde också problem då, rogga har du full bokat helgen efter 9 februari?? då verkar det bättre för oss.
Jag tar det helst på en fredag.
Men jag tror inte det ska vara nått problem då runt den 9/2.
Ska kolla på.