Limpdjur skrev:Coswortharna är det ju standard att knacka ihop stiften på vid lite ladd så det är ju lätt att prova också, sen om det är nåt med tps'en så borde det kunna synnas på loggarna.
om jag ändå kunde läsa loggar vad nöjd jag skulle bli..
Det är ett välldigt delikat problem faktiskt.
Måste ha excel i mappdatorn som jag verkligen inte har.
har laddat hem officepaketet, det måste köras med deamontools, det funkade ju alls inte på min gamla win 98 dator.
nehej tänkte jag då, då tar jag excel på skiva och lägger in färdig uppackat, nej det gick inte.
Men då tar jag med mig loggfilerna in då till stora datorn.
Jag har ju ändå usb på skit datorn. nej ingen driver för ett vanligt usb minne.
Sen har jag ett gratis minne som jag fått på något håll så någon driver var inte lätt att få tag på..
Ja ja men om jag skickar filerna via ir till mobilen som jag sen får skicka till datorn med..
Inte faaaaaaan funkade det heller.
Nej jag kan ju tydligen bara skicka filer till skit datorn via ir och inte skicka filer större än 2kb till telen från datorn.
Den vill bara inte släppa ifrån sig eller ta emot information.
kör med några platina stift nu i bilen (bosch) skall slänga i ett par vanliga ngk7or imorgon:)
Det är ju oftast på 5000rpm som det händer och jag har svårt att tro att jag har maxvrid vid det varvet.
Brukar hamna runt 4-4500rpm med std kammar
Maxeffekt däremot hamnar runt 5-5500rpm
Men det skall bli kul att testa.
Sen kan jag tillägga att skit avlastningsventilen som sitter org i dom kkk24 aggen suger häst könsorgan.
Sprack nästan direkt.