Har inte gjort särskilt mycket i vinter ännu. Beställde ett nytt block och vev med tillhörande då det visade sig att den slirande kopplingen inte var det utan att jag kört av alla styrpinnar till svänghjulet. Nu blir det flensvev istället. Jag har byggt dörrsidor och börjat att måla chassit. Otroligt vad lite färg kan göra
ser bra ut.
blev jag så sugen efter jag såg din bil så jag blev tvungen att bygga en för att svänga med
ska träffa rons i mars när jag e på shopping runda i us å gör en spec på ett chassi
lycka till med åket
Fick mitt nya block, vev och svänghjul. Det nya blocket är i aluminium och mycket mer stabilt än ett original block. Veven har T4 lager istället för T1 och är på så sätt mycket mer stabilt. Dessutom kommer jag att åka med BMW stållager, beställde två uppsättningar av lager man vet ju aldrig. Allt arbete på blocket gjordes i USA innan det skickades.
Upptäckte att min kärra har blivit stulen utanför vårt garage på Tallmätargatan. Det är en boogie kärra som var/är i väldigt bra skick. Reg nr är SWP175.
Den ser ut så här:
Om ni har sett den så här av er till mig 070-699 45 02
/Johan
Tycker den är lik kolfiber amasonen i denna syn, GRYM bil,