samma insug som föra testet.
5.5k 650hk 202fs
6.5k 707hk 239fs
7.5k 711hk 276fs
8.5k 698hk 313fs
såg att turbon börja bli lite liten dock

nej har inte hunnit, är han där i morron?Nvix skrev:Jens, har du varit förbi min fars gubbe något sen senast du var förbi gällande sponsringen?.
Om du inte lägger ut allt för många olika simuleringar så kan jag lägga in alla i samma graf så man kan jämföra dem bättre. Ska prova att lägga in din data i gt power sen också och se vad det säger om motorn.Jens Gustavsson skrev:43mm i toppen med samma 250cfm flöde och ett insug med 47mm in dim
5.5k#625hk 186fs
6.5k 738hk 220fs
7.5k 749hk 254fs
8.5k 736hk 288fs
är du sjuk också!Martin H skrev:nu är jag för sjuk för att hänga med i svängarna men varför blev det så dålig effekt med rullar toppen. f-kammen fortfarande?
Kristoffer skrev:Om du inte lägger ut allt för många olika simuleringar så kan jag lägga in alla i samma graf så man kan jämföra dem bättre. Ska prova att lägga in din data i gt power sen också och se vad det säger om motorn.Jens Gustavsson skrev:43mm i toppen med samma 250cfm flöde och ett insug med 47mm in dim
5.5k#625hk 186fs
6.5k 738hk 220fs
7.5k 749hk 254fs
8.5k 736hk 288fs
Jag vet att SWR har några trix med insugsareorna när han kör EA, som det är nu verkar det bara blir bättre ju större area?
Blom142 skrev:varför då välja en f kam![]()
måste ju finnas bättre för detta ändamål
jag gör ett test på det men då blir det större turbo också, men jag sparar alla gamla motorer så kan vi gå tillbaka till grund konseptet sen.Martin H skrev:jo feber o skit
blir det inte mer intressanta data om du gämför med en mer rock n roll kam typ 9,2lyft o 280g @1,27mm.