Zündapp Ligist// li´l bobber
-
- Forumsberoende
kanske läge att flytta svarta staget till bakskärmen närmare dynan och kapa till ett fränt stuk på bakskärmen det skulle göra mycke för utsendet som en shopper skärm om man säger lite stuket halva hjulet utan skärm
norrländsk och het - jo tack jag vet. Snygg och läcker, tack det räcker. Norrländsk och smart, så uppenbart! Alla vill se oss falla, men vi norrlänningar slår sönder dom alla. Tre ord räcker, jag föddes läcker! Norrlänningar är heta, det ska alla veta! Alla norrlänningar kopiera om du vill visa att du är en ......äkta norrlänning!
- weber-power
- Forumsberoende
tja, de ligger faktiskt nånting i de där du säger, + att man får väck lite viktreadytorace skrev:kanske läge att flytta svarta staget till bakskärmen närmare dynan och kapa till ett fränt stuk på bakskärmen det skulle göra mycke för utsendet som en shopper skärm om man säger lite stuket halva hjulet utan skärm

subw000fer: de sjuka är att de är skönare å sitta på två isoleringsplattor istället för orginal sadeln

team weber power
-
- Forumsberoende
- Kontakt:
- weber-power
- Forumsberoende
-
- För mycket laddtryck
- weber-power
- Forumsberoende
-
- Forumsberoende
- Kontakt:
-
- Forumsberoende
börjar ta sig riktigt fint den moppen
är nog en av dom 10fränaste jag sett och har varit tokig i fräna gamla moppar har klistrat in ett par på denna forum del ca 200bilder eller nått sånt.

är nog en av dom 10fränaste jag sett och har varit tokig i fräna gamla moppar har klistrat in ett par på denna forum del ca 200bilder eller nått sånt.
norrländsk och het - jo tack jag vet. Snygg och läcker, tack det räcker. Norrländsk och smart, så uppenbart! Alla vill se oss falla, men vi norrlänningar slår sönder dom alla. Tre ord räcker, jag föddes läcker! Norrlänningar är heta, det ska alla veta! Alla norrlänningar kopiera om du vill visa att du är en ......äkta norrlänning!
- weber-power
- Forumsberoende
många tack för det, inte illa att nån tycker min hpd moppe är bland de fränaste han sett
satt å glodde lite på hur den såg ut när vi köpte den å hur den se ut i nuläget... är de samma moppe?! haha
ja ibland spårar fantasin ut..

idag byggde jag en batterihylla och införskaffade en gammal motorcykel båge som ska kapas ner och bli förstärkningsrör
här är de banan inga nya katalog prylar som införskaffas
haha över och ut // mathias

ja ibland spårar fantasin ut..

idag byggde jag en batterihylla och införskaffade en gammal motorcykel båge som ska kapas ner och bli förstärkningsrör

här är de banan inga nya katalog prylar som införskaffas

haha över och ut // mathias
team weber power
- weber-power
- Forumsberoende
- weber-power
- Forumsberoende
- weber-power
- Forumsberoende
nu vart den röd, tanken är dock inte färdigmålad, ska bli annan färg på sidorna och texten "motörhead" ska de stå.
sen ska bakskärmen bli röd med.
styret ska bli mattsvart.
är givetvis inget köpe styre utan ett orginal puch styre fick sätta livet till + ett TT styre. så vips blev det ett väldigt komfortabelt aphäng.
BTW någon som ligger på en framlyckta till en mustang mamba? tänkte skarva dit!
vet att jag byter utseende på den nästan varje vecka men till slut blir de bra jag lovar

sen ska bakskärmen bli röd med.
styret ska bli mattsvart.
är givetvis inget köpe styre utan ett orginal puch styre fick sätta livet till + ett TT styre. så vips blev det ett väldigt komfortabelt aphäng.
BTW någon som ligger på en framlyckta till en mustang mamba? tänkte skarva dit!
vet att jag byter utseende på den nästan varje vecka men till slut blir de bra jag lovar

team weber power
-
- Forumsberoende
- Kontakt: