Sida 10 av 19

Postat: tor jan 14, 2010 10:13 pm
av Henrik Wessman
Liten uppdatering, Har flyttat in i nytt garage osv, Därför de gått segt.

Grenröret i stort sett klart.
Bild
Bild

Va tror ni som vet, är mitt första grenrör :roll:

Postat: tor jan 14, 2010 10:17 pm
av JohanK
Ser riktigt bra ut tycker jag, är det delat?

Postat: tor jan 14, 2010 10:18 pm
av Henrik Wessman
Ja de ä twin-entry om de va de du mena?

Postat: tor jan 14, 2010 10:29 pm
av Ferken
Ser riktigt gött ut, Ser ut att bli riktigt bra med plats med rakställningen.. Lycka till! :)

Postat: lör feb 06, 2010 11:18 am
av Henrik Wessman
Har fixat WG rör nu så äntligen är grenröret klart, dags att börja med insuget.

Här kommer några bilder, komentera gärna :lol:
Bild
Bild

Postat: lör feb 06, 2010 7:32 pm
av Henrik Wessman
Fått till en början av insug idag också.

Får se om de slutar med succè lr inte :thumbright:

Bild
Bild

Va tror ni? :roll:

Postat: sön feb 07, 2010 10:36 am
av Manne
Ja tycker de ser jävligt bra ut ja :D

Postat: sön feb 07, 2010 12:19 pm
av Landa_in_Racing
Blir nog kalas! :thumbright:

Postat: lör feb 20, 2010 11:34 am
av Henrik Wessman
Inte hänt så mkt med insuget nu p.g.a detta arbetet :D
Bild

16"x8,5" och till dessa har jag 4st Toyo R888, Hoppas på bra fäste :)

Postat: lör feb 20, 2010 11:42 am
av Eddie
Ser fint ut :thumbright:
Är det först centrumvända, sen breddade på "baksidan". Varför gör man så istället för att bara bredda "framsidan" utan att centrumvända?

Mvh Eddie

Postat: lör feb 20, 2010 11:52 am
av Henrik Wessman
Tackar, Dom har för högt offset så att dom tar i innåt annars, sen slipper man ha en svetskant utåt som måste spacklas mm för att få fin :thumbright:

Postat: lör feb 20, 2010 11:59 am
av volvokalle1
Vad har du för tändföljd på motorn?

Postat: lör feb 20, 2010 12:33 pm
av Henrik Wessman
Förra motorn hade 1,3,4,2 med wastfire. På denna blir de utan wastfire.

mvh

Postat: lör feb 20, 2010 1:14 pm
av Manne
Förjävla fina fälgar, men de ser ut som du missat att svetsa överallt? kommer nog läcka å ha sig.. :hihi:

Postat: lör feb 20, 2010 1:21 pm
av volvokalle1
Henrik Wessman skrev:Förra motorn hade 1,3,4,2 med wastfire. På denna blir de utan wastfire.

mvh
Har du inte dragit rören fel då, om du ska köra med twinentry?