Tack för inputen John. Ska se över jordningarna lite. Har ju dock inte ändrat på några jordningar och inte haft problem tidigare när jag körde med annan programvara. Men det kan ju ha kommit oxid någonstans
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Har bytt tillbaka till gamla stiften nu iaf och imorgon blir det lite testkörning.
Jo, kan ju passa på att uppdatera med några bilder:
![Bild](http://200sx.kicks-ass.net/niclas_ab/img4fe0512a977c0.jpg)
Så blev nya tryckröret, helt ok tycker jag
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
En liten (o)lustig detalj jag upptäckte var att kompressorhusen faktiskt inte var lika dana. På HX52:an har kompressorhuset en fas i backkant mot backplaten(tror jag det kallas) och där sitter en jättestor o-ring som tätar upp det hela. Jag har ju kört utan den men det verkar ju ha hållit tätt ändå
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
På HX55:ans avgashus finns inget sådant....
![Bild](http://200sx.kicks-ass.net/niclas_ab/img4fe05133438e5.jpg)
Sedan borrade jag hål i karossen för att kunna montera luftfiltret framför framhjulet så att motorn ska kunna få kall go luft! Men det sket sig! HX55:ans filteranslutning är 106mm mot hx52:ans 101mm, så slangen jag köpt gick inte att få dit hur mycket vilja, våld å vaselin jag än använde
![Bild](http://200sx.kicks-ass.net/niclas_ab/img4fe0514041bc5.jpg)
Så tills jag får tag på en grövre slang så drog en liten slangsnutt fram i fronten så kanske det kommer upp lite mer kalluft
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)