Missa inte nya numret av Greenlight Magazine Som släpps 2011-03-14
Där i kan ni läsa om SRD,s SAAB 9-5 2,3 http://www.greenlightmag.se" onclick="window.open(this.href);return false;
Tänkte på det där med el-konsollen du bygger, tänk på att fläktar och sånt bäst styrs av motorns styrsystem men att du kan ha en brytare till att tvångsköra fläkten när du vill, ofta är relät jordstyrt.
Du får gärna berätta hur det upplevs att jobba med Civinco-systemet sen.
Vilken bana i vårt avlånga land kommer du mest hålla till på?
Mattias Säfsten (fd Sandgren)
Säljer, installerar, mappar och justerar motor-styrsystem och tillbehör.
Återförsäljare för MaxxECU, Link, ECU Master, VEMS, m.fl. Nav-dyno och motor-bänk i Sävar vid E4.
Säljer, flödestestar och tvättar bränsle-spridare.
Skicka mail, PM eller ring vid intresse. Innehar F-skatt. Jobbar mest i norr.
Jo var mer fläkt i cupen för att slippa få imma på framrutan som var tanken
sedan ska jag ha en extra fläkt som man kan slå på när man stannat för att efterkyla.
Jo kommer lägga upp och vi de olika mapparna så snart vi är igång med det. Men allt tar ju alltid längre tid en vad man tänkt sig från början
Det blir kinnekulle ring som är hemma banna för mig