vi vill se B21;an i broms bänk i en snar framtid

med den nya turbon och en uppfräshad bottendel så ger den nog riktigt bra med pulver speciellt med tanke på den ganska enkla motorn i övrigt.
berätta gärna lite mer om motorn och dess använningsområde sen mått på rörens inner dim och längd (bara rören)wallin skrev:kan man få några åsikter om mitt grenrör!
är kass på data så kolla länken till garaget![]()
rören är ca 600långa ink collektor
Det är bara att kopiera det som står i rutan BBCode till höger när du är i galleriet på garaget.org..wallin skrev:kan man få några åsikter om mitt grenrör!
Motor setupen är gjord för att få så brett register som möjligt för körbarhet på gatan.Jens Gustavsson skrev:berätta gärna lite mer om motorn och dess använningsområde sen mått på rörens inner dim och längd (bara rören)wallin skrev:kan man få några åsikter om mitt grenrör!
Om du har kollat på länken till garaget så ser ni att det finns väldigt lite plats för turbo redan som det är.Kadett4wd skrev:Jag skulle gå på större turbo eller A/R om det finns större.
Nu är det juh säkerligen väldigt special då det är PRD som byggt samt med tial avgashus.
jag skulle inte gå på tamare kamaxlar, utan istället justera om de du har.
retardera insug så flyttar du upp registret.
kanske till o med gå på en slapp fjäder i wastegaten så den har lätt att öppna på lägre tryck.
Nei. GT3582R står i Garrett-katalogen (2007-og-2008-edition) som std. med 1.06 A/R.. Delenummer 740902-4 hos Garrett for eksoshuset. Løp og kjøp..wallin skrev:det är det störrsta A/R som finns till GT35 an (0.82)
Både innsug og eksos? Hva er ca: durasjon og lobecenterene nå?Kamaxlarna är redan tetarderade för att vi misstänkte att det skulle bli problem med vridet, :
vi och vi,,, =)wallin skrev:Kadett4wd skrev: Sen vet jag att ni här på sävar förespråkar långa grenrör och vassa kammar
Om du läser inläggen så ser du att det är ett Tial rostfritt avgashus !SWR skrev:Nei. GT3582R står i Garrett-katalogen (2007-og-2008-edition) som std. med 1.06 A/R.. Delenummer 740902-4 hos Garrett for eksoshuset. Løp og kjøp..wallin skrev:det är det störrsta A/R som finns till GT35 an (0.82)![]()
Både innsug og eksos? Hva er ca: durasjon og lobecenterene nå?Kamaxlarna är redan tetarderade för att vi misstänkte att det skulle bli problem med vridet, :