Vad blir bulla, att du köper bussningen till länkaget idag medans jag är på jobbet? Gör de ba!Ecke skrev:WööööW EN ny trådSWEEET
Detta blir bulla
BMW E30 DRAG - "BSR - Bra Snyt Racing"
Varför seriekoppla?emil skrev:Man kan även serie(!)koppla tändspolar och köra waste fire med biltemaspolar + en MSD DIS-4.
Borde det inte vara bättre att paralellkoppla?
Cdi tändning brukar väl vilja ha låg resistans i spolarna, ska man seriekoppla blir det ju hög resistans.
Heavy metal bmw:n
http://forum.savarturbo.se/viewtopic.php?f=21&t=29836
http://forum.savarturbo.se/viewtopic.php?f=21&t=29836
- Jens Gustavsson
- Sävar Turbo Racing
- Kontakt:
blir roligt att följa denna tråd.
jobba hårt så ni hinner få i hop den så fort som möjligt!
jobba hårt så ni hinner få i hop den så fort som möjligt!
True metal people wanna rock not pose!
Jensas Speedshop
Den senapsgula 142an med B20 10.61sek/402m
B20 Vegan 5.92/185 9.50/225
Samarbetar med: KL Racing | Lube Tools | | AGAP | VEMS https://www.maxxecu.se/
Jensas Speedshop
Den senapsgula 142an med B20 10.61sek/402m
B20 Vegan 5.92/185 9.50/225
Samarbetar med: KL Racing | Lube Tools | | AGAP | VEMS https://www.maxxecu.se/
- peppe
- Skärgårds-trimmare
- Kontakt:
Hallå pojkar, idag dök soppa systemet upp. Jänke prylar, får hoppas dom funkar fast dom kommer från fel sida av atlanten 
Jens: Ja, det hade varit kul att hinna köra någon tävling. Det ska nog bara gå, behöver bara få upp tempot. Just nu pysslar vi med lite annat både jag och Erik.
Erssa: Ja, den gick helt okej i sommras. Vi är nöjda, vet inte om den kommer gå så mycket hårdare men chassiet ska väll orka lite mer hoppas jag
Iofs så måste vi nog ladda sinkorna, kolvar jag har fulla vinden
Jens: Ja, det hade varit kul att hinna köra någon tävling. Det ska nog bara gå, behöver bara få upp tempot. Just nu pysslar vi med lite annat både jag och Erik.
Erssa: Ja, den gick helt okej i sommras. Vi är nöjda, vet inte om den kommer gå så mycket hårdare men chassiet ska väll orka lite mer hoppas jag
Iofs så måste vi nog ladda sinkorna, kolvar jag har fulla vinden
- peppe
- Skärgårds-trimmare
- Kontakt:
Nu är brukis E30in såld, lite åga dock efter att man kört den några mil och sedan hoppa in i Golfen. Sjukt vanvårdad bil, köp den aldrig av mig.
Golfen alltså.
Blir en sväng till Ikea nu i helgen, så jag tror inte det blir så mycket gjort. Sedan ska jag till boden tis - torsd kommande vecka.
Efter det borde det vara fritt fram att börja skynda sig? Måste strukturera en lista på saker man behöver. Är så dålig så jag får åka till stan ibland två gånger samma dag.
Fast åandra sidan vet jag ju inte ens hälften av alla saker jag behöver?
Golfen alltså.
Blir en sväng till Ikea nu i helgen, så jag tror inte det blir så mycket gjort. Sedan ska jag till boden tis - torsd kommande vecka.
Efter det borde det vara fritt fram att börja skynda sig? Måste strukturera en lista på saker man behöver. Är så dålig så jag får åka till stan ibland två gånger samma dag.
Fast åandra sidan vet jag ju inte ens hälften av alla saker jag behöver?
- peppe
- Skärgårds-trimmare
- Kontakt:
Jag har varit i Boden och tagit en kurs i hur man ska köra dragrace...Taxi menar jag.
Min arbetsgivare ringde och berättade förra veckan att jag skulle hit, för med taxi kort får man även köra dumper. Bra att ha om man är grävmaskinist tyckte han, visst håller jag med men boden var ju som en ända stor plåga.
Men kursen är klar, stannar i Piteå i natt för att hänga med flp och ev. worre. Ska hård pyssla med bilen i helgen iaf
Min arbetsgivare ringde och berättade förra veckan att jag skulle hit, för med taxi kort får man även köra dumper. Bra att ha om man är grävmaskinist tyckte han, visst håller jag med men boden var ju som en ända stor plåga.
Men kursen är klar, stannar i Piteå i natt för att hänga med flp och ev. worre. Ska hård pyssla med bilen i helgen iaf
- Klabbe Persson
- Forumsberoende
- peppe
- Skärgårds-trimmare
- Kontakt:
Ja, precis som jag skrev så får man köra dumper med taxi kort. Fast det där är också lite invecklat, beror på hur ekipaget är reggat dessutom.Pakko skrev:för med taxi kort får man även köra dumper
va?
Jag tänkte faktiskt på dig då jag satt där på vandrarhemmet, lite för sent då kanskeKlurax skrev:Så du har vart i Bodn' utan att hälsa på?![]()
Skoj och följa nybygget ditt!
Bara att följa dyker upp bilder här asap.
Det kommer bilder imorgon eller senare i veckan. Varit och hämtat sista nyckelbitarna till bakvagnen idag. Tänkte börja kapa ur vitingen men polaren behövde göra en panik mek inför besiktning imrogon så han fick låna garaget.klabbe.p skrev:Nu vill jag se lite bilder på vad som händer
Kapar nog imorgon