Jckssn: Ja bilen är helt klart frän. Verkar finnas lite potential i detta chassie.
klabbe.p: Ska försöka hålla fram bilder och info såfort det börjar rulla på.
Bilen har rullat förr, ska försöka jobba fram lite historia så vi kan forska lite.
Kommer att köra med koppling. Har rätt dålig koll på dessa prylar. Vet faktiskt inte ens om jag ska åka med Lenco lådan.
mattias: Bra att du ska plöjja lite manual. Dock skulle vi haft svar på frågan om det är lönt att köpa SM2:an. Rätt bra kurs och bra tändprylar följer dessutom med.
j björk: Ja den sitter rätt löst för Jens som det ser ut nu. Större kommer nog inte behövas just nu
DawR: Tackar, ska hålla er updaterade.
J0jje: Den har rullat förr, men den byggdes om till dubbel ram, chassie engineerings krägningshämmar kit och fick ny lack. Sedan så såldes bilen. Gammla ägaren bygger Pro Mod nu tydligen.
Rogge: Japp, mycket rör men det kanske behövs om man ska tordas köra det?
ergu: Ja vagnen är frän, hoppas man kan pyssla ihop en ball maskin som matchar.
Volvo140turbo: Jag vet faktiskt inte vad det är för låda. Har inte rört den sedan vi kom hem från Avesta. Som jag sa tidigare har jag riktigt dålig koll på lådan och kopplingen. Har faktiskt inte bestlutat om jag ska åka med den eller inte.
Men det får väll tiden utvisa. Vad har du för service intervall på kopplingen? Slipning o.s.v.?
richard: Ja drömmen är över fyrsiffrigt men det är väll inte direkt tvär enkelt. Dock brutal sug motor så det bör gå bra.
stockbäcken: Ja, den är riktigt välbyggd. Sparar lite tid. E30in är ju igentligen bara en gatracer var sugen på åka fort på riktigt =)
NXJ: Nej RC bilen står i garaget, måste sätta dit 1 (!) skruv för att gasa. Men har inte orkat fiskar mycket gädda nu istället. Det är också dyrt
Vart ett långt inlägg, har inte haft tid att sitta vid datorn tidigare. Kul att ni fattade intresse för bygget.
Samt stort tack till Sävar gänget som var på garage besök och droppade av lite vettiga teorier, kan behövas för jag är rätt förvirrad
Mvh.