boosted_142 skrev:Rena drömgaraget! Fattas bara en billyft.
Mycket snyggt detdär.
Joda det är rätt nice. billyft hadde vi köpt som skulle juta i golvet men takhöjden vart lite dålig så det blev inget av ,, har bara sån tur att farsan jobbade på berner och nu jobbar på normteknik. så det är därför jag har ett välutrustat garge
Svetsar rostfritt,alu,svartstål. Bara slå en pling
Tel: 072-5178899
boosted_142 skrev:det är väll bara till å höja taket då?
hur lång tid tar det ungefär att plocka ur balanserings axeln och det? ska göras på min snart tänkte jag.
Hahah jo om det vore så lätt
Jadu om motorn sitter i bilen tar det väll 1 timme eftersom du måste ta bort kamremen, om den är lös så tar det inte många minuter
Har beställt lite mer saker idag från spm.. asså det är inte billigt att ha roligt i detta liv
är även ute efter ett vems v3.3 hellst komplett med kabelhärva. så om någon sitter och trycker på en så hojta till
boosted_142 skrev:det är väll bara till å höja taket då?
hur lång tid tar det ungefär att plocka ur balanserings axeln och det? ska göras på min snart tänkte jag.
Hahah jo om det vore så lätt
Jadu om motorn sitter i bilen tar det väll 1 timme eftersom du måste ta bort kamremen, om den är lös så tar det inte många minuter
Fel av mig.. jag satt i andra tankar balansaxel sitter ej på 230 så jag trodde du menade mellanaxeln (aggaxeln) balansaxeln på 234 vet jag ej tid på
Har varit och skruvat i kväll.. vart lite av varje faktist,
*resten av mätarna insatta
*blocket plus lite små saker målade
*Kommit på att jag måste skaffa nya bussningar till manely stakarna som ahr gått ca 500-1000 mil
*betällt mer saker
Kommer uppdate på torsdag skulle jag gissa.
Plan fräste kolvarna förra veckan så nu vänder dom 3.72mm under deckplan. vart riktigt bra!!!
Fick lite paket
Turbon vart en hx 40
Nu i veckan så får jag tillbaka staken från motorslip har bytt bussning.
väntar även på vevlager från unitech. så när dom grejjorna ar anlännt så blire skruvande till max!