Sida 2 av 2
Postat: tis okt 12, 2004 8:10 pm
av larsat
Postat: ons okt 13, 2004 10:31 am
av CWR
Returen sitter ju på tryckregulatorn. Och JA det funkar.
Tjaa
Postat: ons okt 13, 2004 1:58 pm
av Snurrbofredde
Tjena,jag har kört me stromberg förut,funkade äckligt bra faktiskt,laddade 0,9.hade original r sport pumpen,altså en mekanisk som såldes med r-sport satsen.så det är ju ett bra å enkelt system om man inte ska ha nåt värstingprojekt förstås...
Postat: ons okt 13, 2004 2:02 pm
av ama tic
frågan är hur lätt det är att få tag i en r-sport pump?
Postat: ons okt 13, 2004 2:54 pm
av henkeboi
en r sport pump verkar mkt onödigt om det funkar bra med en elpump (ex 240T)..smidigare och billigare..?
Postat: tor okt 14, 2004 9:58 am
av Da_Snake
ama tic skrev:frågan är hur lätt det är att få tag i en r-sport pump?
Finns på volvo som reservdel, minns inte priset nu men den är inte dyr.
Postat: tor okt 14, 2004 5:48 pm
av larsat
vad är det för skillnad på r-sport pumpen mot en vanlig??
samt av alla tryckregulatorer som finns på
www.misab.se vilken ska man ha? funkar det inte med FKT2 modellen under insprutning???
Postat: tor okt 14, 2004 5:52 pm
av Axel
larsat skrev:vad är det för skillnad på r-sport pumpen mot en vanlig??
samt av alla tryckregulatorer som finns på
www.misab.se vilken ska man ha? funkar det inte med FKT2 modellen under insprutning???
Ja, det är en sådan det ska vara.
Postat: sön okt 31, 2004 4:05 pm
av Eric Wiklund
vi återgår till topicen tycker jag:
Tänkte höra om det är någon som har bilder på en ombyggnad till tryckförgasare (su)??? eftersom det verkar vara så pass många som frågar hela tiden hade vi tänkte lägga upp det i FAQn...
annars får jag ta min förgasare och göra det på den och dokumentera det hehe...men någon måste ha nå bra bilder...kom igen!
