Egrom skrev:Amman vart väl inte så överdrivet trashad tycker jag inte. Lite för mycket övervåld på 140:n dock
Kanske inte hade planer på att köra sönder från början, vem sladdar inte omkring lite då och då lixom Men råkar man smälla ett träd så fronten blir sabbad och hela underredat är totalupprostat från början kanske även jag skulle överväga att ha så kul som möjligt med den också. kanske inte hugga yxan i den dock.
Tycker 140:an såg fin ut hela bilen så jag är skeptisk.
Man behöver ju inte förstöra dom ändå, om inte annat kan man ju sälja den istället för att förstöra den, för en fin 140cab är värd att bevara
BMW_pelaren^^ skrev:här nere är sånna bilar inget värda vi har själv skrotat massvis me bilar på detta sett rewkordet är 14 vinterbilar på en vinter =)
Konstigt! När det är såna bilar som är värda nånting.
BMW_pelaren^^ skrev:här nere är sånna bilar inget värda vi har själv skrotat massvis me bilar på detta sett rewkordet är 14 vinterbilar på en vinter =)
Jasså, är 60-70 tals bilar värdelösa i skåne?
Här är det i alla fall 80 tidigt 90 tal som är värdelösa, när bilarna är 30 år, eller ännu hellre 75:or eller äldre (avgaskraven) kryper de allt upp i pris