är det någon som har kört lite trimmat med en m410 låda nångång? (m400 med överväxel)
håller grejorna elr är det bara att skrota den lådan och fixa nå annat??
den jag har ska vara förstärkt, men vad det innebär har jag ingen aning om.
vet ju inte nu hur mycket hästar det kommer röra sig om, men några hundra iaf.
Senast redigerad av ankan02 den mån okt 27, 2008 7:52 pm, redigerad totalt 2 gång.
volvo 164 turbo(snart klar)
volvo 145 skåp.
Proud member of 1xx klubben - turboraping old volvos!
live hard die young
jag har en grov kabel och en jord direkt i karossen. fungerar bra för mig.
vet att volvo gjorde så från början på s80 tror jag det var men var tvugna att lägga dit en jordkabel med för att få bort något magnetfält som tydligen bildades... mumbo jumbo..
Tja det har ingen större roll om du drar två eller en grov kabel det är kvadraten på kabelen som har betydelse. OM du drar en så blir det ju lite finare.
På DARTEN har jag en + och en - från batteriet till startmotorn samt att jag har jordet karossen från - polen
så så kan man göre du väljer
Volvo 940 turbo... Bruks
Dodge DART
Vill ha en BMW 325 E30
Att bygga turbo i så jag åker från Björn
(1xx klubben)
Hörde om hennes terrängövningar av både frun och grannen. Hur gick det med bilen? Så nära hemma men ändå så långt bort när det blir sådär, men det är sköna kurvor med RWD där .
Tänkte stanna och hejja någon dag men du är ju aldrig ute när jag är.. Vinter dessutom så man är ju knappast ute och njuter heller..
haha ja ryktet sprider sig snabbt i en liten by det gick bra med bilen, fronten fick sig en liten törn för vi va tvungna att dra bilen bakåt, sånt som händer när man inte kan anpassa farten efter däck och underlag
ja det är riktigt bra böjjar det där, går att åka riktigt fort och brett genom dom
ja det är bara att stanna till någon dag, men det är ju som sagt inte så kul att vara ute i detta väder. Det possitiva är att man kan spendera mer tid i garaget
volvo 164 turbo(snart klar)
volvo 145 skåp.
Proud member of 1xx klubben - turboraping old volvos!
live hard die young