Upptäckte att min högra bakskärm inte är tillräckligt bra att använda på bilen. Är det någon här på forumet som har en höger bakskärm till en notch så hör av er till mig.
Man kan inte annat än att dregla när man ser dessa bilder! Är chassit special beställt av Ron eller är det bara nåt du kom över via nätet. Ser fram i mot att stå bredvid dig vid granen i sommar...
Das Boost skrev:Man kan inte annat än att dregla när man ser dessa bilder! Är chassit special beställt av Ron eller är det bara nåt du kom över via nätet. Ser fram i mot att stå bredvid dig vid granen i sommar...
Ja chassit är beställt av Ron och när jag pratade med honom för ett par veckor sedan lät det som om han skulle komma
Das Boost skrev:Man kan inte annat än att dregla när man ser dessa bilder! Är chassit special beställt av Ron eller är det bara nåt du kom över via nätet. Ser fram i mot att stå bredvid dig vid granen i sommar...
Ja chassit är beställt av Ron och när jag pratade med honom för ett par veckor sedan lät det som om han skulle komma
Härligt! Får ta ett snack med han då i aug. Har planer själv att få till ett ordentligt chassie till 2010...