Sida 2 av 3

Postat: ons feb 11, 2009 10:30 pm
av THE SHOP
jo nu är det juh lag på blöja! alla som kör under 9,99sek

Postat: tor feb 12, 2009 7:46 am
av Danne
Fränt, nu blir det rock`n roll till sommaren. Bakaxeln får visa vad den går för, Ska bli intressant att se...
Danne

Postat: tor feb 12, 2009 7:52 pm
av THE SHOP
Började på headerserna, 2.25" primär rör, 5" colektor, 4"system

Bild

Postat: tor feb 12, 2009 7:53 pm
av THE SHOP
Bild

Postat: tor feb 12, 2009 7:56 pm
av Blom
varför 5" colektor och 4" system?? någon fördel? eller blev det bara smidigast så??

Postat: tor feb 12, 2009 7:59 pm
av THE SHOP
smidigast skulle man kunna säga, primär rören är juh ganska grova så det blir en snällare kona! 4" avgas är åxå av utrymes plats. Blir nog egna dämpare.

Postat: tor feb 19, 2009 11:06 pm
av THE SHOP
jaha, bara att göra om headersena! har för mycket rör i chassit? det går inte att rymma colektorerna! blir så här nu..

Bild

Bild

Postat: fre mar 06, 2009 5:46 pm
av THE SHOP
så här blir de!!!

Bild

Bild

Postat: lör mar 07, 2009 5:44 pm
av Thunderbolt
Snyggt! Riktigt grymt!

Postat: sön mar 08, 2009 8:38 pm
av ThaSaint
Snygg rod, fotade den lite på långnäs förra året :thumbright: härligt stuk :)

//Erik

Postat: sön mar 08, 2009 9:06 pm
av j björk
Hur gör du för att få dit och bort grenrören sedan :)

Och för att öppna huvsidorna?

Postat: sön mar 08, 2009 10:08 pm
av Nicklas Eriksson
j björk: var min tanke exakt :)

Postat: mån mar 09, 2009 8:17 pm
av THE SHOP
De är enkelt, rören är delade vid toppen! sitter muffar på avgasplattorna som är 2" långa. Bara skuta in rören och låsa dom med en enkel prålik

Postat: mån mar 09, 2009 8:30 pm
av Rasmus Annander
grymt med utstickande extraktor 8)

Postat: fre mar 13, 2009 6:50 am
av Matte
Frän bil :thumbright:
Blir det nån ny lakering innan sommaren?
Lycka till på isen!