Faktist värt att stå ute i blåst å snörök å frysa!!
Synd bara att man inte hinner använda kamera åxå!!
Ska jobba nästa lördag i när det är tävling i Sikeå!
nej jag hadde tyvär inte tid. jobb , jobb , jobbDennis Öhman skrev:Jens, Ska du upp till morjärv/överkalix i helgen?Jens Gustavsson skrev:jag va där med kjell persson (svart 240 i långnabb) men vi hadde problem med vatten i fördelaren så det small och missade mest.
fräna bilar var det och kul att se det var nog 10 år sen jag va på is race förut.
http://www.teamjms.nu/Dennis Öhman skrev:Jansson har 460hk btw..Jens Gustavsson skrev:vinnare blev turbo BMw M3 på 560hk.
ok jag mins fel, den går grymt hårt iallafall!Dennis Öhman skrev:Jansson har 460hk btw..Jens Gustavsson skrev:vinnare blev turbo BMw M3 på 560hk.
de blev mest korta filmklipp.. Tog bilder i depån och action bilder på ca 2meter från bilarna. Dock blev actionbilderna jävligt dåliga pga farten i bilarna. Dom passerade ju 3an var ja stod i garanterat 160+.. återkommer efter allt nu, Ska börja bege mej tidigt för att hinna studera mer bilar nuJens Gustavsson skrev:ok jag mins fel, den går grymt hårt iallafall!Dennis Öhman skrev: Jansson har 460hk btw..
kul att du filmat lite det blir kul att se!
blir kul att höra hur det går imorron.
Jo kjell kom 2a efter 1a racet. Tiger vann ÖVERLÄGSET men hade länge en kamp me micke jansson som fick ge sig med punktering i höger bakdäck.Jens Gustavsson skrev:kjell ringde just han vart tvåa igen i söndagens första tävling.
det var sugmotor m3 med sexan som vann.
tror han har flest poäng i serien nu