k-kam på b230a k-kaM märke ej skillnad

Grundläggande diskussioner om turbo-trimning
Mr.Thulin
För mycket laddtryck
Inlägg: 128
Blev medlem: tis okt 30, 2007 10:33 pm

Inlägg av Mr.Thulin »

nej jag undrar bara om den dricker mycket mer.
Mr.Thulin
För mycket laddtryck
Inlägg: 128
Blev medlem: tis okt 30, 2007 10:33 pm

Inlägg av Mr.Thulin »

nu är k-kammen monterad men varför märkte jag ingen skillnad...tändningen är inte helt 100 men ändå??
Mr.Thulin
För mycket laddtryck
Inlägg: 128
Blev medlem: tis okt 30, 2007 10:33 pm

Inlägg av Mr.Thulin »

man kanske skulle kunna höjja tändningen lite eller??
martinssoN
Forumsberoende
Inlägg: 733
Blev medlem: lör maj 13, 2006 2:49 pm
Ort: Örebro

Inlägg av martinssoN »

Använd sök. Det brukar fungera bra finns nog 150 likadana trådar i detta ämne, Om du inte märkte nån skillnad kan det vara bra att ställa tändningen, kanske till o me göra en förgasar renovering då dom brukar bli duktigt slöa ifall fuggen e dålig.
Mr.Thulin
För mycket laddtryck
Inlägg: 128
Blev medlem: tis okt 30, 2007 10:33 pm

Inlägg av Mr.Thulin »

förgasaren är nyligen renoverad..bytt allt!
Användarvisningsbild
Robert Markström
Forumsberoende
Inlägg: 2098
Blev medlem: mån maj 29, 2006 4:00 am
Ort: Luleå

Inlägg av Robert Markström »

Mr.Thulin skrev:förgasaren är nyligen renoverad..bytt allt!

ink nål å munstycke?

när jag satt H-kam i bilen min så fick jag justera ner bränslet för den bhörja gå duktigt fett. kör en stund med bilen som folk, typ 10mil å kika
på stiften sen!!
16V/HX40 billet/filat lite överallt & vems. 540hp & 566Nm på naven @ 1.5 bar

Tråd - http://forum.savarturbo.se/viewtopic.php?f=21&t=56489" onclick="window.open(this.href);return false;

TfnNr: 073-844-21-26
///Robban
Skriv svar