Varning!! Tony granqvist
-
- Forumsberoende
- Dennis Öhman
- Forumsberoende
- Kontakt:
håller med ruffer...detta är sverige och jag har blivit lurad av denna kille oxå skulle köpa ett xbox 360 av honom på blocket men han va inte från luleå de stog att han va från ö-vik jag skickade pengar på hans bank men de gick 1,2,3,4,5,6,7 dar inte fick ja nå xbox 360 heller han ville ha 3200kr jag prutade 200kr + att han skulle betala frakten han sa absolut inga problem jag tänkte vilken braa kille/gubbe...sen ringde jag honom och han svarade sen när jag sa vart e mitt xbox 360 då la han på har försökt ringa honom men inge svar...men gudeme endå om någon kan tipsa honom så åker jag till honom och bjuder på kaffe... int äre värt o polis anmäla honom heller han ha ju inte direkt dödat mig..! skulle va braa med lite "tips"
Race in a japcar is like the Special Olympics for fag¨s..... even if you win, you're still a retarded FAG!.
-
- Forumsberoende
-
- För mycket laddtryck
-
- För mycket laddtryck
Re: Varning!! Tony granqvist
HEJ, nu har han blåst mig, men det blir dyrt för honom, jag råkar vara tingsrättsjurist och jag har redan tagit åtgärder... Han skulle skicka mig 850 -delar, men de kom aldrig, och han får betala var enda dag bilen står stilla och vi skulle haft stora inkomster... Jag har betalt bussgodsavgifter... men det har ej kommit något bussgods till oss till stallet och han fattar ej att det blir dyrt för honom... Anna-Kajsa
jasså, han fortsatte trots att han redan åkt dit? vilken idiot! jaja.. det är för lätt att lura folk på pengar.
kajsaw skrev:HEJ, nu har han blåst mig, men det blir dyrt för honom, jag råkar vara tingsrättsjurist och jag har redan tagit åtgärder... Han skulle skicka mig 850 -delar, men de kom aldrig, och han får betala var enda dag bilen står stilla och vi skulle haft stora inkomster... Jag har betalt bussgodsavgifter... men det har ej kommit något bussgods till oss till stallet och han fattar ej att det blir dyrt för honom... Anna-Kajsa
Hjälper väl föga när snubben med all säkerhet är luspank utan tillgångar?
Mercedesknegare
190E 3.0 12V turbo - 521hp/710Nm
190E 3.2 24V turbo - _?_hp/_?_Nm
190E 3.0 12V turbo - 521hp/710Nm
190E 3.2 24V turbo - _?_hp/_?_Nm
YES, han lever, min fosterson ville hälsa på honom med sitt motorcykelgäng men jag ville ej eftersom jag gjort polisanmälan och han har nog inga pengar... Vi hör, tack att NI fisnns/Anna-Kajsa
ja den satan har å blåst mig på pengar, ja borde ha vetat bättre än å skicka iväg en bil utan att ha fått full ersättning för bilen. men fortfarande han blåste mig på 1700kr...
Projekt!
volvo 145 såld
volvo 740 tic Såld
Volvo 242 lära sig sprut stadie.
volvo 145 såld
volvo 740 tic Såld
Volvo 242 lära sig sprut stadie.
Re:
Tjena! såg era trådar här när jag googlade på tony granqvist, som lurade mig på 600kr för en månad sedan. Han är polisanmäld nu men några pengar lär man ju aldrig se..... man känner sig så himla dum som går på de bara! men samtidigt så förbannad på honom som inte har en hjärnacell innanför västen och gör så här mot folk!! Jag bor nere i nybro och jag ska på semester i lule om ett tag med några fiskare... vi får väl se.... tack för att ni uppmärksammar detta iaf! Den skiten går inte lös länge till!Dennis Öhman skrev:Grejen är att jag vet vars man hittar honom oxå.. Hur idioten sen ut osv.. Men vad ja fatta på 900klubben verkar han bara blåsa folk söderifrån.. Någon mer på detta forum förutom backbone som blivit blåst? Vekar oxå bara vara småsummor, tex 700där 900där. Har inte sett någe dyrare? Orka blåsa nån för 2plattor öl!Stener skrev:Någon i närheten måste ju ha blivit blåst. Inte svårt att åka dit med ett baseballträ. Jag hade garanterat gjort det direkt om det var mig han hade blåst och jag hade bott relativt nära.
Skithögen håller på än men mig sände han faktiskt ner mesta av pengarna i ett rek. varför vet jag inte. pengarna skiter jag i men att bli lurad på delarna som man sökt länge det svider och därför har jag nobbat flera anbud på blocket för man blir osäker på säljaren. jag kommer att ´´PRATA MED TONY GRANQVIST´´ När han minst väntar det men om nån vill inkass mina pengar så får du behålla dom. Jag ska upp sommarn 2012 så Tony love to see you. Du bjuder väl på fika på tunastigen 111?.
...
Senast redigerad av Frager den sön okt 23, 2011 6:17 pm, redigerad totalt 1 gånger.
Jonas Rithell