Har börjat med redigeringen av filmen men får göra en akututryckning och hjälpa en kompis med bilen ... bör kunna få tid över i kväll o fortsätta så film alt filmer kommer senare ,,hold on ! vem vill inte se en burn på rullen av en vass njurundamoppe
uppdate! teflonet bromsade i dag 22.7whp effter lite sjusterig på munstycken mm.
jag rengjorde min fiddy förgasare och körde 10.3whp med lamda 0.78 som jag är nöjd med
ska bestycka lite mer och korta avgasröret senare i veckan då den tappa lite väll mycket vrid på högre rpm men jag kör ju ännu en orginal förgasare dock lite flowpreppad.
Mina klipp hade nog inte bidragit med så mycket, du fångar dom roliga grejerna..
Jag tänkte lägga upp några saker videosnuttar sen, lite mycket att göra för tillfället. Tar tillfället i akt att uppdatera framsidan på www.savarturbo.se så det ser ut som det händer nåt..
Mattias Säfsten (fd Sandgren)
Säljer, installerar, mappar och justerar motor-styrsystem och tillbehör.
Återförsäljare för MaxxECU, Link, ECU Master, VEMS, m.fl. Nav-dyno och motor-bänk i Sävar vid E4.
Säljer, flödestestar och tvättar bränsle-spridare.
Skicka mail, PM eller ring vid intresse. Innehar F-skatt. Jobbar mest i norr.
Letade efter bilder på Lars monkey eftersom Richard frågade så det blev ett gäng bilder till att visa .Ett galleri kommer framöver på egna moppesidan också .
Lars Monkey . 14,2hp monkeyn
Teflonet drar iväg
Back in time in Sävar
Lars vassa Puch
Här ber dom till hamburgeguden efter en bromsningssväng . klart man blir hungrig efter en bromsning
Old Zündapps never die , just go faster