åh jäklarns så söt en liten sak sån skulle man haft fast som en annan sa så går den nog inte ihop med katterna. Hade ja inte haft katter hade ja då inte tvekat
Min hemsida klicka bilden!
I'm a streetracer cuz' there's more rubber up my street then on my vehicle!
SnoWFreaK skrev:åh jäklarns så söt en liten sak sån skulle man haft fast som en annan sa så går den nog inte ihop med katterna. Hade ja inte haft katter hade ja då inte tvekat
Jag chansar på att katterna låter bli kotten ja.. dels sticks den.. dels förstår katter att andra husdjur är inte mat. Tro mig. När jag var ung och bodde hemma hade vi en katt som dräpte allt som hette fågel/gnagare harungar osv när den var utomhus. men inne var det lösa kanariefåglar (som satt på katten) och hamstrar och möss som den lät bli.. man kan fostra katter med vettu...
Bor i en öppen bur. har tillgång till ett rum dygnet runt. (lagen säger 20kvm)
Det går att träna dem att vara rumsrena. våran är bara 12 veckor drygt så vi har inte kommit dit ännu.
De äter det mesta. inte LAKTOS. Men köttfärs och torr kattmat är en favorit hos våran. Äter även sallad och maskar av olika slag.
Men man skall även tänka på att det är inte ett sällskapsdjur. Det är ett nattdjur så mest tid spenderar den vaken under mörkrets timmar.
http://www.motornord.se
ÅF i norden för Link insprutningsystem
Dynapack 2 och 4WD chassidyno 1200whp 2WD 1600whp 4WD
Mappar alla eftermarknads styrsystem