Det var snyggt så länge det varade
Blev av med mina Bosch Big Knick med Xenon kit, Alla kåpor just pulverlackade och samma med ramen. Inte ett dugg roligt...
Ifall jag någonsin monterar några extralysen igen så ska jag montera ett paket sprängdeg i motorutrymmet som exploderar så fort dom klipper kablarna.
Skulle mycket hellre offra både bil och extralysen mot att slippa att den idiot får tag i dom samt att man får bort en jävla bög från gatorna
Ifall jag någonsin monterar några extralysen igen så ska jag montera ett paket sprängdeg i motorutrymmet som exploderar så fort dom klipper kablarna.
Skulle mycket hellre offra både bil och extralysen mot att slippa att den idiot får tag i dom samt att man får bort en jävla bög från gatorna
Chevelle SS -65
-
- Ganska mycket laddtryck
- Inlägg: 75
- Blev medlem: lör apr 21, 2007 8:18 pm
nemen tjenare. visste inte att du hängde här...Axxel_021 skrev:Regnummer GSD, Emils bil antar jag ?![]()
Bara ladda hagelbrakaren och sitta och vänta![]()
Hade du bilen ute i tillberga när dom försvann?
Vad var det för märke/modell på ljusen?
Ska hålla ögon och öron öppna!
Mvh Axel
Jo det känns ju så iaf.
nej råby dessvärre.
Märket sim. Tur att det inte var hella 3000 eller liknadne iaf. då hade man ju gråtit floder i i månader.
Letar fibrillt på alla bilar så fort jag ska åka någonstans nu.
Tack gärna!
Mvh Emil

-
- Ganska mycket laddtryck
- Inlägg: 75
- Blev medlem: lör apr 21, 2007 8:18 pm
Lite drygt!
Snabbfäste måste vara det mest klumpiga man kan ha, vem orkar
bära in extraljusen varje kväll? :S Då måste omvandlare + strömbrytare + fårstängsel vara mer effektivt
Jag skulle ha kört med lightlock eller som jag brukar göra, köra bilen så ljusen står kloss mot en vägg
= ingen kommer åt dom.
http://www.websitefolder.net/StrandsFor ... llock1.jpg
Snabbfäste måste vara det mest klumpiga man kan ha, vem orkar
bära in extraljusen varje kväll? :S Då måste omvandlare + strömbrytare + fårstängsel vara mer effektivt

Jag skulle ha kört med lightlock eller som jag brukar göra, köra bilen så ljusen står kloss mot en vägg

http://www.websitefolder.net/StrandsFor ... llock1.jpg
There are two things in life where penetration is really important.....and the second one is welding.
Har för mig fadern testade att köra med fronten emot. Han hade skoavtryck upp på huven.
Men jag håller med dig, el är underskattat. Fast varför bara fårstängsel. Elpistolstyrka vore ju bättre. Då skulle det ju bli en minnesbeta på riktigt.
Men jag håller med dig, el är underskattat. Fast varför bara fårstängsel. Elpistolstyrka vore ju bättre. Då skulle det ju bli en minnesbeta på riktigt.
Walle skrev:Lite drygt!
Snabbfäste måste vara det mest klumpiga man kan ha, vem orkar
bära in extraljusen varje kväll? :S Då måste omvandlare + strömbrytare + fårstängsel vara mer effektivt
Jag skulle ha kört med lightlock eller som jag brukar göra, köra bilen så ljusen står kloss mot en vägg= ingen kommer åt dom.
http://www.websitefolder.net/StrandsFor ... llock1.jpg
(//Lappen
-Daniel Sohlin-
-Daniel Sohlin-
Nja, jag monterar mina enbart när jag behöver dom.... Dvs inte dagtid o inte sommartid. Så så fantastigt drygt är det inte om man jämför med div. förslag här;)Walle skrev:Lite drygt!
Snabbfäste måste vara det mest klumpiga man kan ha, vem orkar
bära in extraljusen varje kväll? :S Då måste omvandlare + strömbrytare + fårstängsel vara mer effektivt
Jag skulle ha kört med lightlock eller som jag brukar göra, köra bilen så ljusen står kloss mot en vägg= ingen kommer åt dom.
http://www.websitefolder.net/StrandsFor ... llock1.jpg
We have a long way to go and a short time to get there....

http://www.garaget.org/?car=40729
http://www.garaget.org/?car=40731

http://www.garaget.org/?car=40729
http://www.garaget.org/?car=40731

Såndär har jag.. Stabilt och väldligt lite fladder även med 3 nickar..
Tas in på en grisblink..
http://www.olconstruction.se/
Svart e34 touring.. BMW Fahrer
Det är de som kallas Light-on.
Hoolen skrev:
Såndär har jag.. Stabilt och väldligt lite fladder även med 3 nickar..
Tas in på en grisblink..
http://www.olconstruction.se/
(//Lappen
-Daniel Sohlin-
-Daniel Sohlin-