Sida 2 av 9
Postat: tis maj 11, 2010 5:21 am
av Stener
du har inte lust att svarva några fler och sälja lite billigt?

skulle haft i svartstål eller RF
Postat: tis maj 11, 2010 6:15 pm
av David_Stridsberg
de beror väl på hur många du skulle ha haft. isf hellst i svart för de är lättare å jobba med.
Postat: tis maj 11, 2010 6:21 pm
av Stener
4st, svart går bra.
beror på vad dom kostar, en kille pmade mig nyss och sa att han sålde för 25kr/st.
Postat: tor maj 13, 2010 9:44 pm
av David_Stridsberg
inte gör jag dom då för 25 kr så köp av han ist

Postat: lör maj 15, 2010 12:21 pm
av Stener
Okej. Men väldigt fint insug iaf
Kommer följa de här projektet!
Postat: tis maj 18, 2010 8:44 pm
av David_Stridsberg
tack tack för komentaren.

Postat: ons maj 19, 2010 6:02 pm
av David_Stridsberg
har mest troligt köpt en zf tds låda nu. skulle ha beställt en koppling tror ni de bli bra med en sachs 618 tryckplatta å en 4-puck sinter?
Postat: tor maj 20, 2010 9:03 pm
av David_Stridsberg
Nu ha man beställt kopplingen blev en Sachs 618 tryckplatta å en 4-puck sinter hoppas de håller

Ska och hämta zf lådan nästa vecka då bli de till å svetsa sprängkåpa

Postat: sön maj 30, 2010 7:11 pm
av David_Stridsberg
ha nu lyckats svarva om svänghjule så 618 tryckplattan passa. samt svetsa om zf lådan till rödblocket

börjat bygga växelådsbalken. ingen som ha en m90 kardan över?
Postat: tor jun 17, 2010 4:45 pm
av David_Stridsberg
har nu skaffata ny turbo blev en schwitzer s3b 66in å 76ut tro ja den va. kanske en aning stort avgashus tro ja men de funka nog ändå. nu är de bara kvar å justera ventilerna å dra toppen sen så ska de fan gå å provstarta å sen börja mappa lite smått.
Postat: tor jun 24, 2010 12:07 am
av David_Stridsberg
ikväll ha man hunnit bygga växellådsbalken samt mellan axeln och börjat fixa spakstället lite smått. nu börjar de närma sig provstart snart

Postat: tis jul 06, 2010 8:43 pm
av David_Stridsberg
........................
Postat: tis jul 06, 2010 8:49 pm
av David_Stridsberg
Postat: sön aug 15, 2010 10:16 pm
av David_Stridsberg
bilen är nu startad å mappad till 1 bar, men ha lite bekymmer med avgastempen grenröret blir riktigt fort ganska så rött. någon som vet hur mycke tändning man vågar köra?
Postat: sön aug 15, 2010 10:23 pm
av Figurt
se bra ut!